Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Żabka promuje nową ofertę swoich sklepów

  • Autor: pr
  • Data: 22-08-2012, 09:29
Żabka startuje z kampanią wspierającą nową ofertę sieci
- Sklepy Żabka zmieniają się wraz ze zwyczajami zakupowymi konsumentów - mówi Jacek Roszyk, prezes Zarządu Żabka Polska.

Animowany spot jest elementem nowej kampanii reklamowej sieci handlowej Żabka: "Świeże pieczywo. Rano i po południu". Kampania ruszyła 15 sierpnia. Prowadzona jest w telewizji, radiu i w Internecie oraz wsparta działaniami PR.

Jak informują przedstawiciele Żabki celem kampanii jest podkreślenie bogatej oferty oraz wysokiej jakości pieczywa oferowanego w Żabce, a także zachęcenie konsumentów do kupowania pieczywa również po południu.

- Sklepy Żabka zmieniają się wraz ze zwyczajami zakupowymi konsumentów. Oferując świeże pieczywo rano i po południu spełniamy oczekiwania naszych klientów i zgodnie z claimem kampanii jesteśmy "bliżej Ciebie" - mówi Jacek Roszyk, prezes Zarządu Żabka Polska.

Animowany spot przenosi widza w Świat Żabki i w zabawny sposób pokazuje zwyczaje zakupowe klientów. Bohaterami są: Pszczoła, Truteń, Pająk, Pajęczyca, Ślimaki i Świetliki, a ekspedientką w sklepie - sympatyczna Żabka.

Kampania reklamowa obejmie kanały TV (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radio (m.in. RMF FM i Radio Zet) i Internet. Wspierać ją będą materiały POS w sklepach.

Za kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja reklamowa Heart & Brain. Autorami pomysłu są założyciele agencji: Karolina Czarnota, Monika Kamińska i Bartek Rams (wielokrotnie nagradzany zespół - zdobywcy nagród Cannes Lions, KTR oraz Grand Prix Effie). Zakupem mediów zajmują się: PRO Media House - w przypadku TV i radio oraz Media Direction OMD - w przypadku Internetu. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Q&AConsulting.

Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i Freshmarket. Firma ma obecnie 2600 sklepów Żabka i ponad 160. Freshmarket.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • (Moderator) 22-08-2012, 22:28:
Ha ha ha.... Po co startuje skoro w Sądzie Rejonowym w Poznaniu leży wniosek o ogłoszenie upadłości Żabki Polska Sp. z o.o.??? Co im da ta kampania skoro w ciągu 1-2 miesięcy sąd ogłosi upadłość???
  • x 22-08-2012, 14:48:
skoro pajęczyna została bohaterem w spocie to musi być naprawdę fajny spot ;) plafon nad wejściem też powinien zostać bohaterem :P
  • Andora 22-08-2012, 10:53:
"Sklepy Żabka zmieniają się wraz ze zwyczajami zakupowymi konsumentów. Oferując świeże pieczywo rano i po południu" trochę późno się kapnęli że w sklepie spożywczym za jaki się żabka uważa powinien być także świeży chleb. Jednak to niczego nie zmienia. Sklepy te są najdroższymi sklepami osiedlowymi w Polsce. Portal dla handlu zamieszcza ranking cen w sklepach. Żabka jest najdroższa różnica się to ponad 100 zł!! między najtańszym.

Zobacz wszystkie komentarze (5)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH