Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Żabka stawia na innowacyjność i rozwój sieci. W planach 6 tys. sklepów w sieci

Mijają trzy lata od uruchomienia pierwszego sklepu Żabka w nowym formacie. Jest to jeden z największych remodelingów w skali Europy, którego zakończenie planowane jest już w II połowie 2020 roku. Dziś sieć Żabka to innowacyjny i podążający za potrzebami klientów format sklepów, który przyciągnął do placówek 30 proc. więcej nowych klientów. Do końca roku sieć będzie liczyć 6000 sklepów.

Żabka stawia na innowacyjność i rozwój sieci. W planach 6 tys. sklepów w sieci
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 13-09-2019, 13:33

Trzy lata temu Żabka ogłosiła koncepcję nowego formatu sklepów, odpowiadającego oczekiwaniom współczesnego konsumenta i realizującego wizję nowoczesnego convenience. Od tego momentu konsekwentnie dostosowuje istniejące punkty sieci do nowych standardów. Żabki zmieniają identyfikację wizualną, wyposażenie sklepów, asortyment, układ produktów, pakiet usług dodatkowych, system franczyzowy oraz komunikację w placówkach. Dziś z odmienionym logo z uśmiechem działa już 4694 spośród 5817 placówek. Sklepy funkcjonujące do tej pory pod marką Freshmarket zostaną przekształcone do nowego formatu Żabki. To sprawi, że cała sieć będzie funkcjonować pod jednym, wspólnym logo. 

– Dynamika rozwoju, przy wsparciu sztucznej inteligencji pomagającej w wyszukiwaniu optymalnych lokalizacji dla naszych sklepów, daje nam możliwość przekroczenia jeszcze w tym roku liczby 6000 placówek. Z satysfakcją mogę powiedzieć, że zdecydowana większość sklepów funkcjonuje już w nowym formacie, a w II połowie roku 2020 wszystkie sklepy będą funkcjonować z uśmiechniętym logo – mówi Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska sp. z o.o. 

Innowacyjność to kluczowy element rozwoju spółki: aż 10 proc. całej organizacji zaangażowane jest w proces digitalizacji. Sieć inwestuje w nowe kanały komunikacji z klientami, a także buduje swoje marki własne, związane z misjami konsumenckimi. 

– Przy pomocy takich narzędzi jak sztuczna inteligencja analizujemy potrzeby i preferencje naszych klientów. Wiemy, że są oni coraz bardziej zapracowani i zabiegani, mają mniej czasu i wolą przeznaczać go na przyjemności lub inne życiowe obowiązki, niż stać w kolejkach. Nowy format sklepów Żabka jest odpowiedzią na ich potrzeby. Tutaj w drodze kupią kawę na wynos, kanapkę na śniadanie, danie gotowe na obiad, odbiorą paczkę i wypłacą gotówkę. Żabka to sklep dający gotowe rozwiązania tu i teraz – dodaje Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych w firmie Żabka Polska. 

Żabka, będąc sklepem w dużej mierze zakupów impulsowych, zmienia swoje podejście do asortymentu, tworząc go z myślą o misjach zakupowych klientów i odchodząc od tradycyjnej definicji kategorii produktowych. W ramach misji zakupowych takich jak śniadanie, przekąska, lunch czy obiad wprowadza szereg nowości produktowych, dostępnych na wyłączność tylko w Żabkach. W tym roku na półkach pojawiły się m.in. nowe kanapki Tomcio Paluch, płynne przekąski Foodini czy zdrowe przekąski na raz HAPS. Szukający pomysłu na lunch czy obiad klienci mogą wybierać między sałatkami czy hummusami (Dobra Karma), a także daniami gotowymi (Szamamm). Stale rozwijana jest także oferta napojów, w tym niepasteryzowanych (Wycisk).

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Anna Grabowska RSS ALERT    /    Tomasz Suchański RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Jarek 2019-09-14 12:17:16
    W skrócie wprowadza produkty marki własnej , średniej jakości , ale w wysokiej cenie w celu osiągnięcia wysokiej marży i uniknięcia konkurowania ceną na produktach markowych z konkurencją

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.227.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.