Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Żabka uruchamia pilotażową aplikację Żappka

Żabka przygotowała nową aplikację mobilną dla swoich klientów. Żappka, bo tak brzmi nazwa nowej usługi, jest dostępna dla klientów w wersji pilotażowej. Dzięki ich doświadczeniom z codziennego użytkowania możliwe będzie jak najlepsze dopasowanie funkcjonalności do potrzeb.

Żabka uruchamia pilotażową aplikację Żappka

Od początku klienci będą otrzymywać m.in. spersonalizowane oferty oraz rabaty, a także punkty, które będzie można wymienić na nagrody. Aplikacja jest dostępna na systemy iOS i Android. Interfejs aplikacji stworzyła firma pracująca m.in. nad aplikacjami mobilnymi Ubera, Airbnb czy Reuters, uznawanymi za najlepsze rozwiązania w swoich kategoriach na świecie. 

- Zależało nam, aby nowe narzędzie dla klientów było atrakcyjne i otwierało możliwość wykorzystania najnowszych technologii. Wraz z następnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o kolejne funkcje, które mają zwiększać atrakcyjność zakupów poprzez skrojone na miarę i ciekawe oferty.  Zespół pracujący na aplikacją łączył wiedzę z obszarów: machine learning, data science i nowoczesnego designu. Teraz czas spojrzeć na Żappkę oczami klientów. Wierzymy, że spodoba im się nasza propozycja – mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu ds. Finansów i Rozwoju  w firmie Żabka. 

Aplikacja została udostępniona dla wszystkich zainteresowanych klientów. Na tym etapie wdrożenia użytkownicy mają możliwość włączenia się do programu nagród i korzyści, ponieważ zakupy z aplikacją są premiowane punktami lojalnościowymi tzw. żappsami, które wymieniać można na nagrody. Punkty lojalnościowe tzw. żappsy użytkownicy otrzymają za dokonanie zakupów. Każda wydana złotówka w sieci będzie punktowana, a zebrane żappsy będzie można wymieniać na kupony z nagrodami. Klienci, korzystający z żappki będą mogli również liczyć na rabaty, nawet do 50 proc. na wybrane produkty. Żappka pozwoli ponadto na zlokalizowanie sklepów sieci w okolicy, a mapa poprowadzi klienta do najbliższego z nich. Dodatkowo otrzyma on informację o dostępnych usługach i godzinach otwarcia wybranej placówki.

Interfejs aplikacji stworzyła firma Ueno która specjalizuje się w intuicyjnych i przyjaznych rozwiązaniach dla masowych użytkowników. Żabka ma w planach dalszy rozwój aplikacji, wzbogacając ją o kolejne funkcje, które wykorzystując nowe technologie, wpłyną na zrewolucjonizowanie dotychczasowej formy zakupów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    nowoczesne technologie RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    aplikacja RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.209.104.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.