Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Żabka w I pół. 2017 r.: Nowy inwestor, rozwój asortymentu i usług

– Rok 2016 zakończyliśmy z ponad 4500 sklepami marki Żabka i Freshmarket oraz z wartością sprzedaży rocznej w sieci na poziomie 6,4 mld zł. Na koniec lipca 2017 r. pod naszymi markami było skupionych ponad 4740 placówek w całej Polsce – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Żabki.

Żabka w I pół. 2017 r.: Nowy inwestor, rozwój asortymentu i usług
fot. materiały prasowe Żabki

– Najważniejsze wydarzenie I półrocza 2017 roku to włączenie firmy Żabka Polska do portfolio CVC Capital Partners w efekcie zakupu sieci przez tego inwestora. Nowy właściciel wsparł realizowaną przez Żabkę strategię rozwoju sieci, która koncentruje się na rozwijaniu nowoczesnego formatu convenience w Polsce. Jej najważniejsze elementy obejmują rozbudowanie oferty asortymentowej o nowe produkty i usługi dodatkowe dostępne w Żabkach, uwzględniające potrzeby współczesnego, zabieganego nabywcy i aktualne trendy dietetyczne (np. gotowe posiłki, zdrowe przekąski, produkty świeże). Realizowana przez Żabkę strategia zakłada również wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej sklepów, połączonej z przyjazną komunikacją w placówkach – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Żabki.

W efekcie tych działań Żabka wprowadziła na rynek nowe produkty spełniające oczekiwania osób, które pomimo życia w pośpiechu, pragną dobrze się odżywiać i stawiają na świeże składniki. – Nasza nowa marka własna sałatek warzywnych Green Go to tylko jeden z wielu przykładów na te działania. W sklepach Żabka znaleźć można także zdrowe przekąski o ograniczonej zawartości cukru, liofilizowane warzywa i owoce, przekąski mięsne – wszystko to w wygodnych i poręcznych opakowaniach do 40 gramów – informuje Żabka.

Sieć poszerza również zakres usług oferowanych klientom. – Już teraz w naszych sklepach można nie tylko opłacić rachunki czy zrealizować kupon Lotto, ale także w wybranych sklepach odebrać przesyłkę, a za zakupy zapłacić telefonem z aplikacją Android Pay. Dzięki tym działaniom zakupy w Żabkach dają możliwość zaspokojenia wielu potrzeb klientów w jednym miejscu i w krótkim czasie – tłumaczy Biuro Prasowe.

Co jeszcze wydarzyło się istotnego w ciągu pierwszego półrocza 2017 roku? Przypomnijmy, że 9 maja DHL Parcel Polska podpisał z firmą Żabka Polska S.A. oraz PointPack.pl S.A. porozumienie na mocy którego wszystkie sklepy Żabka i Freshmarket działające w systemie PointPack.pl zostały włączone do sieci punktów odbioru i nadań przesyłek DHL. W sumie dzięki współpracy z Żabką sieć punktów odbioru DHL Parcel zwiększyła się o ponad 4550 sklepów na terenie całej Polski.

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    Żabka Polska RSS ALERT    /    Freshmarket RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    sklepy convenience RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.51.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.