Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żabka wprowadza do sklepów płatności bezstykowe PayPass

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 15-10-2008, 10:51
Żabka wprowadza do sklepów płatności bezstykowe PayPass

Żabka Polska SA - właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka - rozpoczęła proces wprowadzania do swoich placówek terminali umożliwiających dokonywanie płatności w technologii PayPass.

Już niedługo wszyscy klienci tej sieci posiadający karty płatnicze Maestro PayPass oraz MasterCard PayPas będą mogli za ich pomocą w sposób bezstykowy regulować należności za drobne zakupy. Jest to największe wdrożenie systemu płatności zbliżeniowych w technologii PayPass w Polsce.

Poznańska sieć wprowadza usługę PayPass jako pierwsza spośród spożywczych sieci handlowych działających na polskim rynku. Zakończenie instalacji czytników PayPass we wszystkich prawie 2 tys. sklepów Żabka przewidziane jest na koniec listopada 2008.
Sieć sklepów Żabka realizuje założenia nowoczesnej koncepcji sprzedaży detalicznej, u podstaw której leży przede wszystkim zapewnienie klientom wygody w dokonywaniu zakupów. Wyrażają je strategiczne zasady sieci: Blisko. Szybko. Wygodnie. Wprowadzenie przy współpracy z MasterCard oraz FirstData Polska możliwości dokonywania bezstykowych płatności PayPass jest kolejnym krokiem w kierunku osiągnięcia jak największej satysfakcji klientów.

- Stale monitorujemy rynek pod kątem nowych rozwiązań, które spowodują, że zakupy w sklepach naszej sieci staną się jeszcze wygodniejsze. Do wykonania płatności PayPass wystarczy zbliżenie karty do specjalnego czytnika w terminalu POS. To rozwiązanie pozwala na znacznie szybsze, łatwe i bezpieczne dokonywanie płatności do kwoty 50 złotych, bez konieczności szukania drobnych, podawania kodu PIN, czy składania podpisu na papierowym potwierdzeniu transakcji. Wdrożenie tego rozwiązania to korzyść zarówno dla klientów, jak i ajentów sklepów Żabka, którzy - realizując więcej transakcji - będą mogli odnotować realny wzrost obrotów - mówi Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska SA.

Płatność z użyciem karty PayPass zabiera znacznie mniej czasu niż zapłata gotówką. Klienci nie będą musieli mieć ze sobą gotówki przy dokonywaniu zakupów poniżej 50 zł. Karty płatnicze PayPass pozwalają także na dokonywanie płatności w sposób tradycyjny. Dla zwiększenia bezpieczeństwa przy większych kwotach wymagane jest potwierdzenie płatności (przez użycie kodu PIN lub złożenie podpisu na potwierdzeniu transakcji) lub dokonanie transakcji w sposób tradycyjny (za pośrednictwem mikroprocesora lub paska magnetycznego).

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.