Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żabka wybrała agencję PR

  • Autor: Proto.pl
  • Data: 28-08-2014, 11:56

Żabka rozstrzygnęła przetarg na obsługę w zakresie public relations. Wygrała go agencja Havas PR Warsaw - poinformowało Proto.pl.

Agencja będzie odpowiadać m.in. za działania media relations, aktywności CSR, jak również działania dotyczące employer brandingu. Jak zwraca uwagę Proto.pl, działaniami dla klienta ma się zająć międzydyscyplinarny zespół agencji.

Obecnie Żabka Polska ma ponad 3500 placówek handlowych pod marką Żabka oraz Freshmarket. Ponad 8 milionów Polaków ma mniej niż 300 metrów do najbliższej placówki z logo Żabki lub Freshmarketu.

W ciągu najbliższych czterech lat Żabka Polska ma zamiar otworzyć kolejnych 2 tysiące nowych sklepów.W 2013 firma otworzyła 460 lokalizacji Żabka i Freshmarket oraz przejęła pięć sieci detalicznych: Społem Zabrze, Dobry Wybór, Agap, Torg, PS Food.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 389) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH