Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żabka wydała 4,1 mln zł na reklamę TV

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 06-11-2013, 11:39

Pod koniec września firma Żabka Polska wystartowała z kampanią reklamową "Wielosztuki". Według danych firmy Nielsen, w okresie 21-27 października sieć wydała na reklamę telewizyjną 4,1 mln zł i znalazła się w rankingu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi.

Według oficjalnych cenników reklamowych w tym samym czasie Biedronka przeznaczyła na ten cel 4,3 mln zł, a Lidl - 4,8 mln zł.
Łącznie na reklamę żywności przeznaczono 104 mln zł.

W ofercie sklepów Żabka oraz Freshmarket znajduje się ponad 700 produktów w wielosztukach. Nowa oferta sieci jest wspierana reklamami w radiu i telewizji oraz materiałami w punkcie sprzedaży.

Obecnie sieci sklepów Żabka oraz Freshmarket liczą łącznie ponad 3 tys. placówek, w których znajduje zatrudnienie ok. 15 tysięcy osób. W ciągu najbliższych 5 lat firma Żabka Polska ma zamiar otworzyć kolejnych 2 tysiące sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 983) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 268)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH