Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Żabka zaprosiła studentów do tworzenia nowego asortymentu

Po raz kolejny, dzięki projektowi „Kreatorzy produktu” studenci zostali twórcami nowego asortymentu w kategorii Quick Meal Solutions (gotowe przekąski i posiłki) w sklepach Żabka. Zwycięskie koncepcje być może pojawią się w sprzedaży w ponad 6000 sklepach sieci.

Żabka zaprosiła studentów do tworzenia nowego asortymentu
Żabka zaprosiła studentów do tworzenia nowego asortymentu, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 05-02-2020, 10:29

Trzyosobowe zespoły w trakcie trwania projektu, w ramach warsztatów organizowanych przez sieć Żabka oraz Spółkę Celową Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, rozwijały swoje pomysły i pozyskiwały praktyczną wiedzę towaroznawczą i marketingową. Autorzy najlepszych koncepcji na alternatywę dla hot-doga, poza nagrodami przewidzianymi w konkursie, otrzymają także pieniężne wynagrodzenie za prawa autorskie do swoich projektów.

- Młodzi, kreatywni i innowacyjni Polacy mają mnóstwo ciekawych pomysłów, które chcemy pomóc im wprowadzić w życie. Z drugiej strony sami chcemy przekazać im dodatkową wiedzę i dać szansę nabyć kompetencje wykraczające poza typowy program studiów. Dlatego właśnie powstali „Kreatorzy Produktu” – projekt, który wpisuje się w charakter działań naszej firmy i daje szansę studentom na realizację ich twórczych koncepcji. Wybierzemy produkty, które trafią do sprzedaży w naszej sieci, będą więc dostępne niemal na każdym rogu, w jednym z ponad 6000 sklepów Żabka. To niewątpliwie dodatkowa nagroda dla uczestników projektu – podkreśla Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska.

W tegorocznej edycji wyróżniono trzy koncepcje. Studenci w nowoczesny sposób wykorzystali znane produkty, tworząc ciekawe połączenia smakowe. Nagrodzone zostały dwa zespoły z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz jeden w skład którego weszli studenci z Uniwersytetu Adama Mickiewicza oraz Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.

Zadaniem Kreatorów było zaprojektowanie nowych produktów od początku do końca, tj. od koncepcji, wybrania odpowiednich składników i ich połączenia, poprzez dopracowanie technologii przygotowania i przechowywania pod kątem urządzeń dostępnych w każdej Żabce, aż po wymyślenie nazw nowych produktów czy ich formy podania w tym opakowań i ekspozycji w sklepie. Uczestnicy IV edycji projektu zainspirowali się produktami takimi jak: regionalny ser, burak, tortilla czy banan.

Każdy pomysł był zupełnie inny, każdy wyjątkowy i zaskakująco pyszny. Studenci, korzystając ze swoich upodobań i doświadczeń, a także przeprowadzając testy i badania sensoryczne pod okiem ekspertów z Żabki, opracowali produkty, które mogą zainteresować nie tylko studenta czy ucznia, ale również osoby będące w drodze do pracy, szukające przekąski „w biegu”. Autorzy wybranych koncepcji otrzymają wynagrodzenie za prawa autorskie do projektów, a produkty będą stopniowo wprowadzane do sprzedaży.

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.245.125
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.