Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zacni kucharze stają się celebrytami w służbie dyskontów

  • Autor: Wprost
  • Data: 11-08-2012, 16:34
Zacni kucharze stają się celebrytami w służbie dyskontów
Pascal Brodnicki i Karol Okrasa promują produkty sieci Lidl

Jeszcze kilka miesięcy temu daliby się pokroić, za jakość delikatesowych specjałów. Dziś uważają, że wyprodukowana w Czechach Szynka Babuni z 80-procentową zawartością mięsa, chorwacki dżem, w którym 100 gram wyrobu powstaje z 35 g. owoców są godnymi polecenia. Jak zacni kucharze stają się celebrytami w służbie dyskontów? - czytamy we "Wprost".

To największa akcja marketingowa w historii polskiego oddziału niemieckiej sieci handlowej Lidl. Ponad 120 mln zł na zakup reklam w mediach, nowy serwis internetowy, strona na Facebooku i dwie gwiazdy polskiej kuchni. Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, co tydzień przygotowują swoje wersje przepisów na dania przyrządzone w oparciu o produkty z Lidla.

Co ciekawie nie dalej jak pół roku temu Karol Okrasa, szef ekskluzywnej restauracji Platter w warszawskim hotelu Intercontinental był innego zdania. Tygodnik Wprost poprosił go przeprowadzenie testu tanich marek własnych oferowanych w polskich sieciach handlowych. Okrasa skrytykował salami jako niejadalne, krzywił się kosztując sera Brie czy jogurtu naturalnego, ale pochwalił sok pomidorowy i pierogi. Na koniec jednak odmówił autoryzacji tekstu.

Nieżyjący już kucharz Maciej Kuroń od wielu lat związany był z Biedronką. W marcu dania z produktów Tesco reklamował Robert Makłowicz, znany z serii programów podróżniczo kulinarnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Jan 13-08-2012, 10:17:
No cóż najbardziej tym panom smakują pieniądze. A pan Pascal nadal udaje, że nie umie mówić po polsku. Już nie wiadomo śmiać się czy płakać?
  • antydyskont 13-08-2012, 09:51:
No cóż dla pieniedzy ludzie zmieniają zdanie,a niektórzy dadzą sobie w du..e rozłożyć parasol ogrodowy ! POLSCY CELEBRYCI
LISY FARBOWANE I TYLE. Czemu nikt nie promuje Polski ?
Nagle w dyskontach jest takie smaczne żarcie ?
  • trudno być polakiem 12-08-2012, 09:21:
Szanowny UIKiKu jak tu konkurować z zachodnimi sieciami jeżeli dysponują wielkimi pieniędzmi na takowe reklamy...Jak przeżyć Pani Prezes , jak żyć ...?????

Zobacz wszystkie komentarze (6)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH