Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zadowolenie klientów z jakości obsługi jest coraz większe

  • Autor: rp.pl
  • Data: 10-06-2011, 09:20

Średni wskaźnik zadowolenia Polaków z wizyt w sklepach, bankach czy urzędach powoli rośnie. W 2010 r. wskaźnik wynosił 44 proc., a jeszcze rok wcześniej 35 proc. - czytamy w Rzeczpospolitej.

- Polski rynek dojrzewa, więc teraz firmy skupiają się na utrzymaniu swoich klientów. Zadowolony kupuje więcej, a niezadowolony jeszcze powie o tym znajomym lub opisze w Internecie - mówi Agnieszka Górnicka, prezes firmy Inquiry.

Jeśli chodzi o najlepiej oceniane branże, to liderzy się umacniają. Z oceną 63 proc. najlepiej wyglądają sklepy kosmetyczne i perfumerie. Nieznacznie gorzej wypadły sklepy internetowe oraz odzieżowe i obuwnicze. Wskaźnik na poziomie ponad 50 proc. ma jeszcze branża rozrywkowa (np. kluby) czy turystyczna oraz hotele.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH