Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zakończyło się III Forum Rynku Spożywczego. Przeczytaj relację

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-11-2010, 20:20
Zakończyło się III Forum Rynku Spożywczego. Przeczytaj relację

Prawie 600 przedstawicieli kadry zarządzającej najważniejszych firm sektora żywnościowego i jego otoczenia, a także naukowcy, politycy oraz przedstawiciele dystrybucji i handlu wzięło udział w tegorocznym III Forum Rynku Spożywczego.

W czasie siedmiu debat, które odbyły się w trakcie konferencji dyskutowano m.in. szansach eksportowych polskich przetwórców i producentów żywności, relacji producentów i sieci handlowych, zarządzania firmami i finansowania inwestycji w branży spożywczej, a także innowacyjności w branży mięsnej i mleczarskiej.

Żywność nie zna granic

Forum oraz debatę główną, rozpoczęło wystąpienie wiceminister rolnictwa Mariana Zalewskiego, który zwrócił uwagę, że mimo kryzysu polska branża spożywcza ostatnie lata może zaliczyć do udanych. - Jesteśmy świadomi kłopotów w poszczególnych branżach rynku spożywczego. Jednak mimo kłopotów i kryzysu należy spodziewać się dodatniego salda eksportu polskich produktów rolnych - mówił Marian Zalewski, podsekretarz stanu w MRiRW.

- Rynek europejski jest bardzo wymagający. Jednak polskie firmy 80 proc. eksportu realizują właśnie na rynki europejskie - z czego znaczna część trafia do Niemiec. Oznacza to, że nasze marki i produkty są doceniane i pożądane - tłumaczył Marian Zalewski.

- Naszym sukcesem jest poszukiwanie rynków trzecich - stale poszukujemy kontaktów i spotkamy się z przedstawicielami krajów ze Wschodu takimi jak: Rosja, Ukraina i Białoruś, z którymi współpraca jest i powinna być dla nas bardzo istotna. Kilkaset tysięcy ton owoców i warzyw trafia na te rynki. Kilkadziesiąt zakładów z branży mięsnej i mleka eksportuje właśnie tam - dodał.

Zdaniem wiceministra ze wszystkimi sąsiadami trzeba normalnie współpracować. - Obserwujemy, że następuje koncentracja rynków, zwłaszcza na rynku mleka. Siłą swoich zakładów i marek będziemy zdobywać zagraniczne rynki - podkreślał wiceminister. - Warto rozmawiać i analizować co się dzieje na ryku - rozmawiać z ludźmi z branży. Rozmawiamy o konkurencyjności na rynku lokalnym i europejskim, o koncentracji zwłaszcza na rynku mleka, bo w tej materii mamy duże sukcesy - mówił Marian Zalewski.

W czasie debaty prezes Horteksu Tomasz Kurpisz zwrócił uwagę, że polskie firmy są bardzo aktywne nie tylko na rynku krajowym, ale także za granicą. - Wiele polskich firm, tak jak Hortex, jest w stanie zdobyć pozycję znaczących graczy na poziomie regionalnym - mówił prezes. Jednocześnie zaznaczył, że polski rynek spożywczy polaryzuje się na firmy, posiadające w portfolio dobre marki i te, które produkują private label.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • soldcyslelp 22-11-2010, 07:52:
SEO специалист. Обеспечиваю SEO оптимизацию сайтов. Стоимость работы от 50 у.е. в месяц.



ICQ 625-466-909

SEO продвижение ресурса можно разделить на две части:
1) Внутренняя оптимизация - это работа с контентом сайта; тексты, html-код, структура сайта и тд.
Всё это необходимо привести в соответствие с требованиями релевантности поисковиков.
2) Внешние факторы - это количество и качество ссылающихся ресурсов на Ваш сайт. Чем больше сайтов цитируют (ставят ссылки, рекомендуют) Ваш сайт, тем авторитетнее он выглядит в глазах поисковиков.
Важно, проводив SEO для сайта, не использовать запрещенные методы продвижения, иначе это может негативно сказаться на позициях вплоть до полного исключения сайта из индекса поисковой системы.

Вот, вкратце, из чего состоит SEO, как продвижение сайта. Это всё конечно поверхностно, потому как каждый из этих пунктов имеет множество этапов, нюансов и правил.

Особый пакет услуг SEO. Стоимость от 300 у.е.

Особый пакет услуг – это разовый комплекс работ над вашим сайтом, направленый на то, чтобы сделать его наиболее оптимизированным под поисковые системы. Приблизительные сроки выполнения - 4-6 недель.

Этап 1
Анализ SEO состояния сайта
Обзор сайта, планирование оптимизации и продвижения
Анализ сайтов "конкурентов"
Анализ и подбор ключевых слов
Оптимизация мета-данных (подбор ключевых слов, заголовков, описаний)
Оптимизация кода (первое предложение, тэги H1, жирный и курсив текст и т.д.)
Интегрирование системы для обмена ссылками

Этап 2
Создание карты сайта
Создание динамической RSS ленты новостей
Оптимизация ссылок (Search Engine Friendly URLs)
Проверка кода на соответствие стандартам W3C

Этап 3
Регистрация в поисковых системах и каталогах
Оптимизация контента
  • ma 21-11-2010, 20:58:
ma, byłem dzisiaj w OBI, Kauflandzie i M1. nie ma gdzie zaparkować. naród kupuje na potęgę!
  • telewidz 21-11-2010, 20:25:
klient nie ma kasy żeby spędzać czas w marketach. siedzi przed telewizorem .

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH