Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zakupy grupowe tracą na popularności

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 29-10-2012, 09:50

Od maja do sierpnia cztery serwisy zakupów grupowych straciły aż 1,5 mln użytkowników. W ostatnim czasie na fali są m.in. kluby zakupowe - informuje "Rzeczpospolita".

Jak podaje "Rz" można w nich zrobić zakupy różnego typu produktów, choć głównie odzieży, kosmetyków oraz akcesoriów wnętrzarskich, czasami w cenach obniżonych nawet o 90 proc.

- Łączna liczba użytkowników klubów zakupowych wzrosła w sumie o 50 proc. w porównaniu z lutym tego roku - przyznaje Rafał Sobiczewski, business development director Gemius Polska.

Wyjaśnia, że klienci klubów to ludzie dość dobrze sytuowani finansowo - przeważnie ich zarobki mieszczą się w przedziale 2,5-3,5 tys. zł netto na osobę miesięcznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 458) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH