Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zakupy to kopalnia informacji o konsumencie

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 10-11-2008, 08:49
Zakupy to kopalnia informacji o konsumencie
fot. papilot.pl

Najwyższym stopniem zaawansowania, jeśli chodzi o zbieranie informacji o kliencie, jest program lojalnościowy - mówi Andrzej Bochacz, prezes spółki Kamil z grupy Macrologic w rozmowie z Rzeczpospolitą.

Rz: Czy firmy często zbierają informacje o klientach, choć ci nic o tym nie wiedzą?

Andrzej Bochacz: Na razie nie jest to powszechne, ale nowoczesne systemy dają ogromne możliwości. W większości sklepów liczona jest nie tylko liczba klientów wchodzących czy robiących zakupy, ale także ci przechodzący obok - dzięki tej wiedzy firma może np. zmieniać wygląd witryny na bardziej zachęcający.



Źródło: Rzeczpospolita Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH