REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Zakupy w sieci wyłącznie dla cierpliwych

  • Autor: PAP
  • Data: 23-09-2009, 10:00

Na towar zamówiony w e-sklepie możemy czekać nawet dwa miesiące. I nie będzie to niezgodne z prawem - informuje, za dziennikiem "Metro", PAP.

REKLAMA

W ubiegłym roku zakupy przez internet zrobiło aż sześć milionów Polaków. Jednak im więcej klientów, tym większe kłopoty, zwłaszcza z terminową dostawą towaru - informuje, za dziennikiem "Metro", PAP.

E-sklepy nie mają obowiązku informowania o tym, że aktualnie nie mają jakiegoś towaru.

Maciej Chmielowski z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów potwierdza, że jeśli jednak tak się zdarzy, sklep powinien w ciągu 30 dni od momentu zawarcia umowy zawiadomić o tym klienta, a w razie rezygnacji z zakupu zwrócić otrzymane pieniądze. Klient, który zdecydował się jednak na zamówienie, powinien uzbroić się w cierpliwość, bo zgodnie z prawem przedsiębiorca na dostarczenie towaru ma kolejne 30 dni.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 535) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH