Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zakupy w sieci wyłącznie dla cierpliwych

  • Autor: PAP
  • Data: 23-09-2009, 10:00

Na towar zamówiony w e-sklepie możemy czekać nawet dwa miesiące. I nie będzie to niezgodne z prawem - informuje, za dziennikiem "Metro", PAP.

W ubiegłym roku zakupy przez internet zrobiło aż sześć milionów Polaków. Jednak im więcej klientów, tym większe kłopoty, zwłaszcza z terminową dostawą towaru - informuje, za dziennikiem "Metro", PAP.

E-sklepy nie mają obowiązku informowania o tym, że aktualnie nie mają jakiegoś towaru.

Maciej Chmielowski z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów potwierdza, że jeśli jednak tak się zdarzy, sklep powinien w ciągu 30 dni od momentu zawarcia umowy zawiadomić o tym klienta, a w razie rezygnacji z zakupu zwrócić otrzymane pieniądze. Klient, który zdecydował się jednak na zamówienie, powinien uzbroić się w cierpliwość, bo zgodnie z prawem przedsiębiorca na dostarczenie towaru ma kolejne 30 dni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH