Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Żappka wśród najczęściej pobieranych bezpłatnych aplikacji w Polsce

W ciągu dwóch miesięcy od udostępnienia pilotażowej wersji, aplikacja sieci Żabka o nazwie
żappka znalazła się wśród najczęściej pobieranych, bezpłatnych aplikacji w Polsce. Od końca
maja br. aplikacja jest szeroko dostępna dla klientów i zyskuje nowe funkcjonalności –
oferuje klientom promocje oraz oferty indywidualnie dobierane dla użytkownika przez sztuczną inteligencję.

Żappka wśród najczęściej pobieranych bezpłatnych aplikacji w Polsce
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 24-05-2019, 16:10

- Z satysfakcją patrzymy na rozwój naszej aplikacji, której pierwsza wersja została pozytywnie
odebrana przez klientów. Od momentu udostępniania jej użytkownikom smartfonów, została
pobrana ponad kilkaset tysięcy razy, przy czym największy przyrost nastąpił w ciągu ostatnich
dni. Żappka jest obecnie w czołówce najchętniej pobieranych aplikacji w Polsce. Dodam, że to
dopiero początek naszych możliwości i z pewnością pozytywnie zaskoczymy klientów zarówno
nowymi funkcjonalnościami, jak i akcjami marketingowymi – mówi Tomasz Blicharski,
Wiceprezes ds. Finansowych i Rozwoju sieci Żabka.

Nowością w aplikacji żappka są m.in. indywidualne, zmieniające się kilkukrotnie w ciągu dnia,
wyjątkowo atrakcyjne promocje na ulubione produkty (np. hot-dog za 1,5 zł, kawa w Żabka
Café za 2 zł, smoothie Foodini za 2,99 zł). Po upłynięciu dwóch godzin, promocje zmieniane są
na zupełnie nowe. Kolejnym dodatkiem jest sekcja w aplikacji z produktami, które co 24
godziny są indywidualnie dopasowywane do użytkownika przez sztuczną inteligencję. W ich
przypadku klient otrzymuje jednoczesną gwarancję najlepszej ceny.

Dodatkową korzyścią dla użytkowników, znaną już z pierwszej odsłony aplikacji jest program
lojalnościowy – robiąc zakupy przy użyciu aplikacji konsumenci zbierają specjalne punkty -
żappsy. Każda wydana w Żabce złotówka jest premiowana, a zebrane żappsy można wymienić
na ulubione produkty z oferty Żabki, odbierane bezpośrednio w sklepie – w tym asortyment
Żabka Café, popularne napoje czy słodycze.

Za interfejs aplikacji odpowiada firma Ueno, która projektuje intuicyjne i przyjazne
rozwiązania cyfrowe z międzynarodowym doświadczeniem projektów aplikacji m.in. Ubera.

Partnerem Żabki przy projekcie są także firmy: Synerise tworząca biznesowe rozwiązania z
zakresu sztucznej inteligencji i marketing automation oraz Future Mind, warszawska spółka
zajmująca się rozwojem aplikacji mobilnych i transformacją cyfrową.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    żappka RSS ALERT    /    aplikacja mobilna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.174.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.