Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zarząd Żabki pracuje nad wyróżnikami sieci i innowacjami

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 01-09-2015, 13:02
Zarząd Żabki pracuje nad wyróżnikami sieci
Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych Żabka Polska (fot. Żabka)

Wyróżniki sieci i innowacje - to na nie zamierza stawiać zarząd spółki Żabka Polska, rozwijając sieci sklepów Żabka oraz Freshmarket. Firma chce, aby sieci funkcjonujące w ramach spółki oferowały dodatkowe produkty i usługi, których nie można znaleźć u konkurencji. Niektóre rozwiązania w tym zakresie zostały już wprowadzone, ale część dopiero czeka na wdrożenie.

Jak mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych spółki Żabka Polska, sklepy należące do firmy mają przyciągać klientów nie tylko ofertą strice produktową, ale także szerokim wachlarzem oferowanych usług. - Przykładowo, na Żabkę i Freshmarket przypada niemal jedna trzecia całego rynku Cashback, oferujemy również w placówkach możliwość zakupu gier liczbowych i loterii Lotto, planujemy również wdrożenia kolejnych usług w oparciu o karty płatnicze - zauważa Blicharski.

Nie oznacza to, że Żabka skupiając się na usługach zaniedba ofertę produktową. Spółka w dalszym ciągu zamierza stawiać na nowe kategorie, oferować coraz więcej żywności convenience, rozwijać koncepty Żabka Cafe i Fresh Cafe, a także wprowadzać nowe rodzaje promocji.

- Wciąż mamy w rękawie jeszcze wiele asów, które mogą się okazać tak skuteczne, jak Wielosztuki. W tym konkretnym sposobie sprzedawania produktów jesteśmy liderem w Polsce i niektóre inne sieci próbują nas naśladować. Mogę zdradzić, że obecnie pracujemy nad czymś nowym, równie dobrym i innowacyjnym. Nie mogę ujawnić, co to dokładnie będzie, ale jestem przekonany, że nasze pomysły trudno będzie skopiować - podkreśla Blicharski.

Najnowszym konceptem promocyjnym wdrażanym przez Żabkę i Freshmarket jest oferta Meal Deal - Zestaw swój Zestaw. Akcja sprzedażowa pod tym hasłem wystartowała w ostatnich dniach czerwca. W ramach oferty Meal Deal klienci sklepów Żabka i Freshmarket mają możliwość budowania spośród wybranego asortymentu własnych zestawów zakupowych (napój plus przekąska plus danie gotowe, bądź produkt z oferty minikawiarni Żabka Cafe/Fresh Cafe), w dwóch wariantach cenowych, kosztujących 6 bądź 8 zł.

Jak zdradza Blicharski w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, jest jeszcze za wcześnie by wyciągać wnioski odnośnie tego, jak sprawdza się nowy koncept promocyjny, ale pierwsze sygnały są obiecujące. - Konsumentom podoba się ta promocja. Mamy już pierwsze spostrzeżenia. Promocja Meal Deal spowodowała duży wzrost sprzedaży kategorii produktów, jakie obejmuje. Pierwsze wyniki są zdecydowanie pozytywne - tłumaczy wiceprezes Żabki.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.