REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Zarząd Żabki pracuje nad wyróżnikami sieci i innowacjami

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 01-09-2015, 13:02
Zarząd Żabki pracuje nad wyróżnikami sieci
Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych Żabka Polska (fot. Żabka)

Wyróżniki sieci i innowacje - to na nie zamierza stawiać zarząd spółki Żabka Polska, rozwijając sieci sklepów Żabka oraz Freshmarket. Firma chce, aby sieci funkcjonujące w ramach spółki oferowały dodatkowe produkty i usługi, których nie można znaleźć u konkurencji. Niektóre rozwiązania w tym zakresie zostały już wprowadzone, ale część dopiero czeka na wdrożenie.

REKLAMA

Jak mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych spółki Żabka Polska, sklepy należące do firmy mają przyciągać klientów nie tylko ofertą strice produktową, ale także szerokim wachlarzem oferowanych usług. - Przykładowo, na Żabkę i Freshmarket przypada niemal jedna trzecia całego rynku Cashback, oferujemy również w placówkach możliwość zakupu gier liczbowych i loterii Lotto, planujemy również wdrożenia kolejnych usług w oparciu o karty płatnicze - zauważa Blicharski.

Nie oznacza to, że Żabka skupiając się na usługach zaniedba ofertę produktową. Spółka w dalszym ciągu zamierza stawiać na nowe kategorie, oferować coraz więcej żywności convenience, rozwijać koncepty Żabka Cafe i Fresh Cafe, a także wprowadzać nowe rodzaje promocji.

- Wciąż mamy w rękawie jeszcze wiele asów, które mogą się okazać tak skuteczne, jak Wielosztuki. W tym konkretnym sposobie sprzedawania produktów jesteśmy liderem w Polsce i niektóre inne sieci próbują nas naśladować. Mogę zdradzić, że obecnie pracujemy nad czymś nowym, równie dobrym i innowacyjnym. Nie mogę ujawnić, co to dokładnie będzie, ale jestem przekonany, że nasze pomysły trudno będzie skopiować - podkreśla Blicharski.

Najnowszym konceptem promocyjnym wdrażanym przez Żabkę i Freshmarket jest oferta Meal Deal - Zestaw swój Zestaw. Akcja sprzedażowa pod tym hasłem wystartowała w ostatnich dniach czerwca. W ramach oferty Meal Deal klienci sklepów Żabka i Freshmarket mają możliwość budowania spośród wybranego asortymentu własnych zestawów zakupowych (napój plus przekąska plus danie gotowe, bądź produkt z oferty minikawiarni Żabka Cafe/Fresh Cafe), w dwóch wariantach cenowych, kosztujących 6 bądź 8 zł.

Jak zdradza Blicharski w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, jest jeszcze za wcześnie by wyciągać wnioski odnośnie tego, jak sprawdza się nowy koncept promocyjny, ale pierwsze sygnały są obiecujące. - Konsumentom podoba się ta promocja. Mamy już pierwsze spostrzeżenia. Promocja Meal Deal spowodowała duży wzrost sprzedaży kategorii produktów, jakie obejmuje. Pierwsze wyniki są zdecydowanie pozytywne - tłumaczy wiceprezes Żabki.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH