Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Zintegrowana kampania marketingowa E.Leclerc w Lublinie

Z okazji 15-lecia obecności marki w Lublinie, E.Leclerc przeprowadził szeroko zakrojoną kampanię promocyjną pod hasłem „Szybko zleciało”. Podczas 10 tygodni trwania akcji wzięło w niej udział 150 tys klientów. W loterii rozlosowano 260 nagród o łącznej wartości przekraczającej 400 tys zł.

Przez pierwsze 2 tygodnie, od 21 marca do 4 kwietnia, kampania miała charakter teaserowy.

W pięciu lokalizacjach na terenie Lublina umieszczono skrzynie o tajemniczej zawartości. Informacje o akcji można było znaleźć na billboardach w całym mieście oraz na stronie internetowej, odliczającej czas do ujawnienia zawartości pierwszej. Od tego momentu, co tydzień otwierane były kolejne skrzynie z nagrodami, a fani na portalu Facebook angażowali się w zgadywanie, co jest w środku. Kolejne 5 skrzyń pojawiło się w Lublinie 4 maja.

Filarem pierwszego etapu kampanii były działania on-line, m.in. tworzenie społeczności wokół fanpage'a akcji w serwisie Facebook, emisja spotu teaserowego na You Tube, buzz marketing czy reklama internetowa. Spot był również pokazywany w lokalnej telewizji oraz w kinach. W drugim etapie kampanii główne kanały komunikacyjne akcji stanowiły radio, prasa, firmowe gazetki, a także materiały promocyjne umieszczone w sklepach. Do informacji o przebiegu akcji służyły też narzędzia on-line, reklama, kampania adwords oraz mailing. 

- To było 10 tygodni fantastycznej zabawy, zarówno dla naszych Klientów, jak i dla nas. Udowodniliśmy, że zakupy wcale nie muszą być nudne. Co piątek otwieraliśmy kolejną skrzynię z nagrodami i losowaliśmy zwycięskie kupony. Nasi Klienci wygrali motorówkę, zestaw Apple, czek na 10 tys. zł, zaproszenie na wycieczkę do Paryża, 4 rowery i kino domowe, 2 skutery Honda, Segway'a, zaproszenie na wycieczkę do parku rozrywki pod Paryżem, tygodniowy wyjazd do spa oraz Renault Clio IV. Akcja dobiegła końca, a nam będzie bardzo trudno się z nią rozstać. Przyzwyczailiśmy się, że w piątki spełniamy marzenia - mówi Edyta Tkaczyk, dyrektor hipermarketu przy ul. T. Zana.

E.Leclerc posiada w Lublinie dwa sklepy. Pierwszy hipermarket powstał 15 lat temu przy ul. T. Zana, a pięć lat później kolejny, przy ul. Turystycznej. Z okazji 15-lecia obecności marki w mieście oba hipermarkety zorganizowały akcję „Szybko zleciało", która jest pierwszą tak nietypową promocją. - Sklep na Zana jest w Lublinie już od 15 lat, placówka na Turystycznej od 10-ciu. Łącznie daje nam to 25 i dokładnie tyle nagród dodatkowych co tydzień mogli wygrać nasi Klienci. Zmywarki, malaksery, tablety, parowary, grille elektryczne, smartfony, pralki, konsole, rowerki magnetyczne
i ekspresy do kawy - akcji na taką skalę w naszym mieście do tej pory nie było. Jestem przekonana, że wszyscy zapamiętają ją na bardzo długo - dodaje Małgorzata Wójcik-Szymuś, dyrektor hipermarketu przy ul. Turystycznej.

Kampania „Szybko zleciało" trwała od 21 marca do 16 czerwca. Za jej realizację odpowiedzialna była agencja reklamowa Vena Art.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

E.Leclerc RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.235.4.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.