REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Zmiany w asortymencie Biedronki bez większego wpływu na model dystrybucji

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-11-2014, 13:23
Zmiany w asortymencie Biedronki bez większego wpływu na model dystrybucji
fot. iszubin.pl

- Poszerzenie asortymentu jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klientów. Coraz większa liczba produktów spożywczych kupowanych do niedawna tylko okazjonalnie, dzisiaj trafia na listy podstawowych zakupów. Jest to, między innymi, wynikiem zmian związanych z ewolucją gustów kulinarnych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska.

REKLAMA

Portugalski właściciel Biedronki nie zakłada, aby zmiany w asortymencie istotnie wpłynęły na model dystrybucji sieci, czy nakłady pracy. Jak podkreśla Kubczak, zarówno łańcuch logistyczny, jak i sklepy, obsługują dużą liczbę produktów in-out oferowanych w ciągu roku w biedronkowych akcjach tematycznych. Spodziewać można się, że część z nich trafi do stałego asortymentu.

Docelowo zwiększenie asortymentu ma dotyczyć wszystkich sklepów Biedronki. Kubczak nie wyklucza jednak, że wybrane produkty pojawią się na stałe tylko w części placówek sieci. Zapewnia, że niezależnie od tego, zdecydowana większość asortymentu pozostanie wspólna dla Biedronek w całym kraju.

- Docelowa liczba dodatkowych pozycji asortymentowych nie została określona, ponieważ będzie ona zależała od kilku czyników, przede wszystkim od realizowanego wolumenu sprzedaży określonego produktu - rzeczywiste zainteresowanie klientów będzie określało, czy produkt pozostanie w stałej sprzedaży, czy nie. W konsekwencji wpłynie to na proporcje pomiędzy kategoriami, co do skali nowego asortymentu w każdej z nich - komentuje dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska.

Przypomnijmy, jak pisaliśmy przed kilkoma dniami, zdaniem analityków Espirito Santo, liczba SKU w Biedronce może wkrótce wzrosnąć nawet o 25 proc. Obecnie sieć w kilku sklepach prowadzi testy nowych rozwiązań, w tym poszerzonego asortymentu (1350 SKU) w kategoriach mięsa, wędlin, produktów gotowych do spożycia, nabiału, kosmetyków i wina.

Czytaj więcej:

Biedronka pracuje nad optymalizacją swojego asortymentu

Biedronka z nową strategią asortymentową. Sieć mocno poszerza asortyment 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH