Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zmierzch zakupów grupowych

  • Autor: gazeta.pl
  • Data: 10-03-2014, 20:46

Serwisy zakupów grupowych notorycznie tracą użytkowników. Powstawały jak grzyby po deszczu, a teraz równie szybko znikają - informuje serwis gazeta.pl.

Jak przypomina gazeta.pl, w 2010 r. światowy lider, notowany na NASDAQ Groupon przejął europejskiego klona, obecnego także w Polsce - CityDeal. Polski Groupon zaczął rosnąć, bardzo szybko i bardzo sprawnie. Inni wyczuli okazję i powstawały nowe, konkurencyjne serwisy. Polakom przypadły do gustu grupowe.

Początkowo wszyscy byli zadowoleni. Serwisy zakupów grupowych, bo dostawały prowizje od transakcji, firmy-usługodawcy, bo mieli większy ruch, i wreszcie klienci, bo otrzymywali usługę z rabatem. Jednak w końcu czar prysł, choć trudno wskazać jednego winnego. Zaczęła się zła prasa. Serwisy przeceniały swoje możliwości, podobnie firmy. Dochodziło też do nadużyć - mętnie opisane usługi albo sklepy, które w przeddzień zakończenia oferty grupowej windowały ceny nawet o kilkadziesiąt procent. Żeby dać rabat, a przy okazji nieźle zarobić. Do dziś działa strona antygroupon.pl, gdzie klienci opisują swoje wpadki, najczęściej z winy niedoprecyzowanego ogłoszenia - czytamy w gazeta.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH