Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Zwiększa się popularność outsourcingu sił sprzedaży

Dobra opinia o branży i stale, choć powoli, rosnące zainteresowanie nią pośród przedsiębiorców i handlowców - takie wnioski przynosi druga edycja raportu poświęconego wizerunkowi usług outsourcingu sił sprzedaży w Polsce przygotowanego na zlecenie Grupy NDG.

Zwiększa się popularność outsourcingu sił sprzedaży
fot. shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 22-05-2019, 10:08

Outscourcing jest dzisiaj codziennością polskiego biznesu. Delegować na zewnątrz można już niemal wszystkie procesy w firmie – od marketingu po sprzątanie – a outsourcing powoli zaczyna opanowywać także obszary słabo wcześniej eksplorowane, takie jak sprzedaż. To właśnie znajomości usług outsourcingu sił sprzedaży w Polsce i ich wizerunkowi poświęcony jest raport przygotowany przez Grupę NDG. 

Co się zmieniło? Przede wszystkim – popularność tej usługi stopniowo zwiększa się. O outsourcingu sił sprzedaży słyszało już 68,2 proc. ankietowanych przedsiębiorców i 62,7 proc. przedstawicieli handlowych, a pośród wszystkich uczestników badania powoli rośnie liczba tych, którzy mają w dorobku współpracę z firmą outsourcingową. W przypadku przedsiębiorców wynik ten wynosi obecnie 27 proc. (w 2017 – 25 proc.). Przedstawiciele mają w dorobku taką współpracę w 37,3 proc. (w 2017 roku - 30,4 proc.).

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

outscourcing RSS ALERT    /    sprzedaż RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.225.194.144
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.