Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zwrócony towar musi jak najszybciej trafić do ponownej sprzedaży - EBSS&S

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 27-03-2015, 20:10

Zwroty w przypadku księgarni internetowych nie są problemem. Klienci wiedza co kupują - czytają opisy i pytają znajomych, więc nie mamy z tym problemów. Jeśli chodzi o produkty wyposażenia wnętrz, które również mamy w swojej ofercie, zwrotów jest trochę więcej. Wyzwaniem jest jak najszybszy powrót zwróconego towaru do obrotu - powiedziała Dorota Bachman, prezes zarządu Ravelo podczas Konferencji E-commerce Business Success Story & Strategies.

- Z jednej strony na rynku istnieje presja dotycząca czasu dostawy. Natomiast trend jaki my widzimy to równowaga pomiędzy szybkością i jakością. Z naszych przedświątecznych badań wynika, że nasi klienci nie oczekują jeszcze dostawy tego samego dnia. Najważniejsza jest szerokość oferty, jakość dostawy i kontakt posprzedażowy - dodała panelistka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH