Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Orzo następca Aioli na Placu Konstytucji – wywiad z współwłaścicielami nowej restauracji

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 08-11-2017, 14:20
Orzo następca Aioli na Placu Konstytucji – wywiad z współwłaścicielami nowej restauracji
fot. materiały prasowe

Orzo People Music Nature – tak brzmi pełna nazwa nowo powstałej restauracji na warszawskim Placu Konstytucji. Jeszcze do niedawna funkcjonowało tu popularne Aioli. O koncepcie i planach na przyszłość rozmawiamy z Piotrem Kwaśniewskim i Marcinem Wrońskim, współwłaścicielami lokalu.

Portalspożywczy.pl: Aioli na stołecznym Placu Konstytucji zostało zastąpione przez Orzo. Skąd pomysł na taką zmianę?

Piotr Kwaśniewski: Po pięciu latach współtworzenia popularnej restauracji wybraliśmy zdecydowany krok do przodu i budowę nowej, młodszej i potencjalnie międzynarodowej marki. Planujemy znów wyznaczać trendy i nadal wpisywać się w historię polskiej gastronomii.

Marcin Wroński: Do pracy usiedliśmy m.in. z Tadeuszem Mullerem z MakeMeFood i Maćkiem Żakowskim z Planoi i Restaurant Week. To silne marki, aż trudno uwierzyć, że prawdziwe dorosłe zawodowe życie w świecie restauracji Tadeusz i Maciek zaczęli zaledwie 5 lat temu. Przez ostatnie lata wszyscy zebraliśmy niesamowicie wiele wartościowych doświadczeń. Teraz razem znów stworzyliśmy coś przełomowego, co odpowiada na inne, bardziej przyszłościowe trendy niż nasza twórczość sprzed 7 czy 5 lat.

Na czym polega idea konceptu Orzo i jakie ma konsekwencje dla gości?

Marcin Wroński: Orzo to naturalność, po prostu. Naturalne wnętrze, które wypełniają rośliny oczyszczające powietrze – w naszych „zasmogowanych” miastach i czasach to wyjątkowo ważne w kontekście odpoczynku od miejskiego zgiełku. To naturalny profesjonalny luz, który prezentuje obsługa i który chcemy dać gościom – to ich samopoczucie jest w restauracji na pierwszym miejscu.

Piotr Kwaśniewski: Temu też służy nowa, ciekawsza, ale wciąż sycąca i pełna klasyków kuchnia. Ona również kieruje się najważniejszą dla nas zasadą naturalności, podobnie jak bar koktajlowy w zupełnie nowej odsłonie. Tutaj także przebija bardzo silna naturalność oraz jakość, która spokojnie obroniłaby się wszędzie na świecie. Mamy np. nie tylko naturalnie świeże koktajle owocowo-warzywne, ale też zadymione drinki czy drinki bezalkoholowe przygotowywane na bazie własnej produkcji wermutu. Wiele z nich wytwarzamy sami. Są to składniki przygotowywane według naszych własnych receptur, jak np. oryginalne piwo imbirowe.

Marcin Wroński: W tworzeniu naturalnego wnętrza pomogła nam firma KDesign, a w aranżacji wszechobecnej zieleni bardzo ciekawy polski start-up GreenLiv.

Czy planują Panowie otwarcie kolejnych lokali, stworzenie sieci Orzo?

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ziomek 09-11-2017, 00:09:
Lepsze produkty niż kiedyś?Znaczy się,że w Aioli były słabe?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 072) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH