Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Pizza trzecim najpopularniejszym produktem w gastronomii - wywiad z kierownikiem Pizza Hut Express

AmRest wychodzi na przeciw osobom chcącym jeść szybko i - po udanym, ubiegłorocznym debiucie konceptu Pizza Hut Express - postanowiła otworzyć kolejne lokale tego formatu. W maju br. sieć pizzerii uruchomiła 4 punkty w trzech miastach Polski. Koncept będzie rozwijany w nadchodzących miesiącach. O planach opowiada nam Aleksander Pałka, kierownik konceptu Pizza Hut Express.

Pizza trzecim najpopularniejszym produktem w gastronomii - wywiad z kierownikiem Pizza Hut Express
fot. materiały prasowe / AmRest

Na jakie lokalizacje stawia Pizza Hut Express – centra miast, centra handlowe?

Tworząc koncept Pizza Hut Express chcieliśmy dać naszym gościom możliwość zjedzenia ulubionej pizzy w drodze do pracy, w czasie lunchu czy między zajęciami. Stawiamy więc na dobrze skomunikowane galerie handlowe w dużych i średnich miastach, a także główne ulice w centrum tych miast. Zależy nam, aby jak najwięcej osób mogło skorzystać z proponowanej przez nas oferty.

Jakiej wielkości są lokale Pizza Hut Express?

W zależności od potencjału lokalizacji, jest to od 45 do 70 m2.

Czy moda na slow food, zdrową i ekologiczną żywność czy gotowanie w domach szkodzi czy pomaga markom QSR?

Ideą Pizza Hut Express – i jednocześnie wyróżnikiem na polskim rynku gastronomicznym - jest świeża, podana prosto z pieca pizza, przygotowana na oczach gościa w 5 minut. Nasz koncept
łączy oczekiwania konsumenta względem wysokiej jakości składników z potrzebą szybkiego oraz wygodnego zjedzenia posiłku w ciągu dnia. Ubiegłoroczna faza testowa przebiegła pomyślnie, zebraliśmy bardzo dobre opinie, stąd też decyzja o rozwijaniu restauracji Pizza Hut Express na szerszą skalę. 

Z jednej strony mówi się, że Polacy chcą jeść zdrowiej i świadomiej, a z drugiej coraz więcej pojawia się konceptów oferujących szybkie dania… Z czego to wynika?

Wynika to ze stale wzrastającego trybu życia, co jest widoczne zwłaszcza w dużych miastach. Brakuje nam czasu na samodzielne przygotowanie posiłku, dlatego częściej jadamy w lokalach gastronomicznych, ale – tu podkreślam – świadomie je wybieramy. Preferujemy takie punkty, w których mamy pewność, że dostaniemy świeże, wysokiej jakości danie. 

Czy Polacy kochają pizzę? Czy dysponują Państwo jakimiś badaniami na ten temat?

Pizza jest jednym z najchętniej spożywanych dań nie tylko w naszym kraju, ale i na całym świecie. Z raportu GFK o Rynku Gastronomicznym w Polsce wynika, ze po ciepłych przekąskach i kanapkach, pizza jest trzecim najbardziej popularnym produktem w gastronomii. Ten trend przekłada się także na statystyki odwiedzalności konkretnych lokali restauracyjnych – Pizza Hut to trzecia najczęściej odwiedzana sieć, a jeśli popatrzymy szerzej, uwzględniając również lokale nie sieciowe, to pizzerie zajmują pierwsze miejsce (wskazało je 37% respondentów).

Czy w związku z rozwojem Pizza Hut Express spowolni się rozwój „tradycyjnego” konceptu Pizza Hut?

Wręcz przeciwnie. Siła Pizza Hut Express wynika z siły i pozycji marki Pizza Hut w Polsce, dlatego wierzymy, że te oba koncepty wzajemnie będą się uzupełniać.

Jak wygląda strategia doboru dostawców Pizza Hut? Czy są to centralni dostawcy AmRest czy może zupełnie inne firmy? Czy dominują polscy dostawcy?

Cenimy naturalność i lokalny smak, dlatego też główne składniki, z których przygotowywane są pizze w naszych restauracjach, pochodzą od polskich producentów. 

Dziękuję za rozmowę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aleksander Pałka RSS ALERT    /    Pizza Hut Express RSS ALERT    /    Pizza Hut RSS ALERT    /    pizzerie RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • MP 2016-06-10 11:06:28
    Moi drodzy państwo, naprzeciw! Dbajmy o nasz język. :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.84.186.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.