Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

PizzaPortal.pl: Platformy do zamawiania jedzenia mają olbrzymi potencjał wzrostu (wywiad)

Penetracja zamawiania jedzenia online w Polsce wynosi 3-4%, a na rynkach rosnących to od 12% nawet do ponad 20%, co wskazuje, że możemy spodziewać się dalszego, dynamicznego rozwoju tego segmentu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Bartosz Sala, prezes PizzaPortal.pl.

PizzaPortal.pl: Platformy do zamawiania jedzenia mają olbrzymi potencjał wzrostu (wywiad)
Bartosz Sala, prezes PizzaPortal.pl

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 26-10-2017, 08:53

Portalspozywczy.pl: PizzaPortal.pl działa na rynku delivery od 7 lat.  Jak wyglądały początki ?:

Bartosz Sala, prezes PizzaPortal.pl: Początki działalności serwisu PizzaPortal.pl sięgają 2010 roku. Jako pierwsi na rynku zupełnie zmieniliśmy możliwość zamawiania jedzenia przez internet, rezygnując z formy telefonicznej, faxu i SMSów. Wprowadziliśmy system zamówień wysyłanych na opatentowane i produkowane we własnym zakresie terminale oraz metodę płatności online wraz z punktami kredytowymi. Serwis PizzaPortal.pl bardzo szybko wyrósł na lidera internetowego rynku gastronomicznego w Polsce. W 2011 roku przejęliśmy NetKelner.pl oraz Szamę.pl, a następnie połączyliśmy się z serwisem Delivero.pl, dzięki czemu zbudowaliśmy największą bazę restauracji w tamtym czasie oraz poczyniliśmy inwestycje w marketing, które zaowocowały wzrostem liczby użytkowników.

Jak rozwijał się rynek dostaw i jak wzrastała liczba klientów?

Obecnie obserwujemy dynamiczny wzrost rynku HoReCA (6-7% CAGR). Na co dzień widzimy poprawiający się standard obsługi, wystroju lokali, zwiększony wybór i wyższą jakość oferowanych dań. Restauracje dostrzegają również ogromny potencjał rynku dostaw, który może stanowić źródło dodatkowego dochodu – w Europie Zachodniej dochodzącego do 40% całości sprzedaży. Naturalnie, wraz z rozwojem internetu i technologii mobilnych, daje się zaobserwować rozwój platform do zamawiania jedzenia online. Choć w Polsce początki tego segmentu sięgają kilku lat wstecz, nadal ma on olbrzymi potencjał wzrostu. Penetracja zamawiania jedzenia online w Polsce wynosi 3-4%, a na rynkach rosnących to od 12% nawet do ponad 20%, co wskazuje na to, że możemy spodziewać się dalszego, dynamicznego rozwoju tego segmentu. Drogę takiej przemiany przeszły już kraje Europy Zachodniej, gdzie w ostatnich latach zamówienia online rosły w tempie 25% rocznie, podczas gdy telefoniczne wyraźnie spadały.

Klienci dostrzegli już benefity zakupów online, szczególnie przy nabywaniu biletów lotniczych czy rezerwacji noclegów w hotelach. Taki sam będzie kierunek zmian w zamawianiu jedzenia. Jest to dużo wygodniejsze, gdyż mamy wybór wielu restauracji w jednym miejscu, możemy porównać ich ofertę, zapoznać się z oceną innych klientów, a ponadto mamy możliwość zapłacenia online, co jest korzyścią dla klienta. Współpraca z takim partnerem jak PizzaPortal.pl to ogromny potencjał wzrostu w obszarze sprzedaży przez internet, który restauratorzy dostrzegają. Dzięki zewnętrznej obsłudze zamówień internetowych restauracje mogą skupić się na swojej głównej kompetencji – przygotowywaniu dobrych jakościowo posiłków.

więcej informacji:

PizzaPortal.pl RSS ALERT    /    delivery RSS ALERT    /    zamawianie jedzenia RSS ALERT    /    zamawianie jedzenia online RSS ALERT    /    Bartosz Sala RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Marian Warszawa 2017-10-27 20:09:56
    Troszkę pracy polecam.... Prezesem \"Pizza Portal\", a właściwie \"Restaurant Partner Polska\" Sp. z o.o. jest Pan Lars ÖSTBERG....... Piszcie prawdę, a nie publikujcie to co wam wpadło za kaskę...
  • Aga 2017-10-27 23:37:47
    Marian sprawdzaj najpierw daty swoich źródeł 😂 podpowiem Ci: szukaj aktualizacji od lutego 😉

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.92.193.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.