Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Szef KFC: Stale szukamy nowych dostawców; nie możemy opierać się na 1-2 partnerach (wywiad)

  • Autor: Anna Wrona/portalspozywczy.pl
  • Data: 12-09-2017, 10:07
Szef KFC: Stale szukamy nowych dostawców; nie możemy opierać się na 1-2 partnerach (wywiad)
Olgierd Danielewicz, prezydent marki KFC na Europę Środkową

- Cały czas szukamy nowych dostawców. Skala marki jest dziś tak duża, że nie możemy się opierać na jednym czy dwóch dostawcach. Cały czas to rozwijamy. Połączenie stałych dostawców, z którymi współpracujemy od lat, z nowymi partnerami biznesowymi, bardzo dobrze funkcjonuje w naszym przypadku. - mówi Olgierd Danielewicz, prezydent marki KFC, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Jak rozwija się KFC w Polsce i jak ważna jest ta marka dla AmRest?

Olgierd Danielewicz, prezydent marki KFC: - Rozwój marki KFC jest dynamiczny i zależy nam na tym, by był on stały. Obecnie mamy ponad 220 restauracji w Polsce, przy czym nadal widzimy możliwości dalszej penetracji rynku. Szacujemy więc, że liczba otwarć restauracji KFC będzie się kształtowana na podobnym poziomie jak dotychczas, czyli 15-20 nowych lokali rocznie. Planujemy nowe restauracje zarówno przy nowo powstających drogach, jak i w dużych miastach. Atrakcyjne są dla nas również miejscowości z mniejszą ilością mieszkańców.

KFC jest jedną z kluczowych marek w portfolio AmRest. Dzisiaj KFC stanowi ponad 50 proc. sprzedaży AmRestu, a Polska jest jednym z największych rynków. O roli, jaką marka pełni w naszym biznesie, świadczą chociażby ostatnie decyzje firmy. Warto wspomnieć o zakupie restauracji KFC w Niemczech czy podpisaniu umowy dotyczącej przejęcia sieci we Francji. Planujemy również rozwijać markę w Austrii. To pokazuje kierunki, w których będziemy podążali.

Czy można wyróżnić jakieś miejsca, w których marka zamierza się najszybciej rozwijać w najbliższym czasie?

- Planujemy wielotorowy rozwój marki KFC. Z pewnością nadal interesują nas centra handlowe. Jeśli pojawia się w planach nowa, duża galeria, to istnieje spore prawdopodobieństwo, że KFC się w niej znajdzie. To jeden z elementów rozwoju marki. Otrzymujemy informacje dotyczące powstawania nowych galerii i każdą z nich rozpatrujemy indywidualnie. Jesteśmy też w stanie odpowiedzieć sobie dużo wcześniej na pytanie, na ile pojawienie się KFC w danej galerii ma sens - zarówno dla nas, jak i dla klientów. To musi działać korzystnie dla obu stron. Przy skali, którą już osiągnęliśmy, mamy coraz lepszą wiedzę na temat tego, jak nowe restauracje będą funkcjonować w danym miejscu. Nasze szacunki są coraz bardziej trafne. Jeżeli spojrzelibyśmy na ostatnie kilka lat, to KFC było jedną z marek pojawiających się w większości znaczących nowych galerii handlowych.

Nastawiamy się też na dynamiczny rozwój restauracji wolnostojących. W miejscach, gdzie przebiegają drogi ekspresowe, autostrady lub drogi łączące duże miasta czy zaplecza miast – tam restauracje KFC będą się pojawiać. Interesują nas również wszelkie ciągi komunikacyjne, dworce czy inne większe skupiska ludzki. Jest to kolejny ważny dla nas element. Elastyczność i różnorodność formatów restauracji stwarza szerokie spektrum rozwoju w Polsce. Oprócz dużych lokali, otwieramy także np. obiekty nastawione głównie na kanał delivery/dostawy.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • guciomajer 13-09-2017, 09:58:
Wszystko fajnie, tylko w standardach funkcjonowania personelu szczególnie po stronie kuchni, powinna jednak obowiązywać zasada całkowitego zasłaniania owłosionych części (głowa)zapobiegająca wypadaniu włosów do serwowanych dań. Rzeczywistość jest taka, że panuje w tym zakresie brak wyobraźni, tak ze strony managerów restauracji jak i personelu, który do dań dołącza też i włosy. Mam na to dowody, bo zdarzyło mi się to kilkukrotnie.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 950) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH