Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Szef KFC: Stale szukamy nowych dostawców; nie możemy opierać się na 1-2 partnerach (wywiad)

  • Autor: Anna Wrona/portalspozywczy.pl
  • Data: 12-09-2017, 10:07
Szef KFC: Stale szukamy nowych dostawców; nie możemy opierać się na 1-2 partnerach (wywiad)
Olgierd Danielewicz, prezydent marki KFC na Europę Środkową

- Cały czas szukamy nowych dostawców. Skala marki jest dziś tak duża, że nie możemy się opierać na jednym czy dwóch dostawcach. Cały czas to rozwijamy. Połączenie stałych dostawców, z którymi współpracujemy od lat, z nowymi partnerami biznesowymi, bardzo dobrze funkcjonuje w naszym przypadku. - mówi Olgierd Danielewicz, prezydent marki KFC, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Jak rozwija się KFC w Polsce i jak ważna jest ta marka dla AmRest?

Olgierd Danielewicz, prezydent marki KFC: - Rozwój marki KFC jest dynamiczny i zależy nam na tym, by był on stały. Obecnie mamy ponad 220 restauracji w Polsce, przy czym nadal widzimy możliwości dalszej penetracji rynku. Szacujemy więc, że liczba otwarć restauracji KFC będzie się kształtowana na podobnym poziomie jak dotychczas, czyli 15-20 nowych lokali rocznie. Planujemy nowe restauracje zarówno przy nowo powstających drogach, jak i w dużych miastach. Atrakcyjne są dla nas również miejscowości z mniejszą ilością mieszkańców.

KFC jest jedną z kluczowych marek w portfolio AmRest. Dzisiaj KFC stanowi ponad 50 proc. sprzedaży AmRestu, a Polska jest jednym z największych rynków. O roli, jaką marka pełni w naszym biznesie, świadczą chociażby ostatnie decyzje firmy. Warto wspomnieć o zakupie restauracji KFC w Niemczech czy podpisaniu umowy dotyczącej przejęcia sieci we Francji. Planujemy również rozwijać markę w Austrii. To pokazuje kierunki, w których będziemy podążali.

Czy można wyróżnić jakieś miejsca, w których marka zamierza się najszybciej rozwijać w najbliższym czasie?

- Planujemy wielotorowy rozwój marki KFC. Z pewnością nadal interesują nas centra handlowe. Jeśli pojawia się w planach nowa, duża galeria, to istnieje spore prawdopodobieństwo, że KFC się w niej znajdzie. To jeden z elementów rozwoju marki. Otrzymujemy informacje dotyczące powstawania nowych galerii i każdą z nich rozpatrujemy indywidualnie. Jesteśmy też w stanie odpowiedzieć sobie dużo wcześniej na pytanie, na ile pojawienie się KFC w danej galerii ma sens - zarówno dla nas, jak i dla klientów. To musi działać korzystnie dla obu stron. Przy skali, którą już osiągnęliśmy, mamy coraz lepszą wiedzę na temat tego, jak nowe restauracje będą funkcjonować w danym miejscu. Nasze szacunki są coraz bardziej trafne. Jeżeli spojrzelibyśmy na ostatnie kilka lat, to KFC było jedną z marek pojawiających się w większości znaczących nowych galerii handlowych.

Nastawiamy się też na dynamiczny rozwój restauracji wolnostojących. W miejscach, gdzie przebiegają drogi ekspresowe, autostrady lub drogi łączące duże miasta czy zaplecza miast – tam restauracje KFC będą się pojawiać. Interesują nas również wszelkie ciągi komunikacyjne, dworce czy inne większe skupiska ludzki. Jest to kolejny ważny dla nas element. Elastyczność i różnorodność formatów restauracji stwarza szerokie spektrum rozwoju w Polsce. Oprócz dużych lokali, otwieramy także np. obiekty nastawione głównie na kanał delivery/dostawy.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • guciomajer 13-09-2017, 09:58:
Wszystko fajnie, tylko w standardach funkcjonowania personelu szczególnie po stronie kuchni, powinna jednak obowiązywać zasada całkowitego zasłaniania owłosionych części (głowa)zapobiegająca wypadaniu włosów do serwowanych dań. Rzeczywistość jest taka, że panuje w tym zakresie brak wyobraźni, tak ze strony managerów restauracji jak i personelu, który do dań dołącza też i włosy. Mam na to dowody, bo zdarzyło mi się to kilkukrotnie.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 362) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.