Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Szef Pyszne.pl: W I pół. 2017 r. wygenerowaliśmy zamówienia o wartości ok. 150 mln zł (wywiad)

  • Autor: AW/portalspozywczy.pl
  • Data: 20-10-2017, 09:26
Szef Pyszne.pl:  W I pół. 2017 r. wygenerowaliśmy zamówienia o wartości ok. 150 mln zł (wywiad)
Arkadiusz Krupicz /fot. PTWP

Od kilku lat obserwujemy dynamiczny rozwój rynku zamówień z dowozem. Uważam, że polski rynek dostaw będzie kontynuował rozpoczętą przed kilkoma latami fazę wzrostu - mówi serwisowi portlaspozywczy.pl Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

Portalspozywczy.pl: Jak rozwija się serwis Pyszne.pl?

Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.: Bardzo dynamicznie. Jesteśmy niekwestionowanym liderem polskiego rynku zamówień jedzenia przez  Internet. W całym zeszłym roku wygenerowaliśmy 4,3 miliony zamówień dla naszych partnerów, a w pierwszym półroczu 2017 było to już 3,5 milionów zamówień o łącznej wartości ok. 150 mln złotych. To najlepiej ukazuje naszą dynamikę. Ponadto badanie przeprowadzone przez GfK w marcu tego roku wykazało, że Pyszne.pl cieszy się ponad 7-krotnie wyższą spontaniczną świadomością marki niż nasz największy konkurent. 

Serwis jest częścią Takeaway.com. Jak ważny jest polski rynek dla całej grupy?

Polski rynek jest postrzegany przez grupę Takeaway.com jako rynek strategiczny.  Jesteśmy obecnie obecnie 3-cim największym i najszybciej rozwijającym się rynkiem w grupie Takeaway.com. Przed nami są jedynie Holandia i Niemcy. Mimo, że osiągnęliśmy już znaczną skalę na polskim rynku nadal notujemy trzycyfrowe wzrosty.

Czy można wskazać jakieś cechy, które wyróżniają polski rynek dostaw?

Polski rynek różni się od rynków Europy Zachodniej głównie stopniem rozwoju i wartością. W Polsce w zeszłym roku zaledwie 3% populacji w wieku 16+ zamówiło przez nasz serwis. W tym samym czasie w Holandii było to 21%. To tylko  pokazuje jak duży potencjał drzemie w polskim rynku, z czego się bardzo cieszymy.

Czy na rynku dostaw panuje duża konkurencja? Jakie ma to konsekwencje?

Oczywiście. Wartość rynku dostaw oraz jego szybkie tempo wzrostu zachęcają wielu graczy do wejścia lub rozbudowy kanału delivery. Prowadzi to do nasilenia konkurencji. W konsekwencji uzyskanie zadowalających wyników wymaga doświadczenia, przemyślanej strategii oraz szybkiego reagowania na zmieniające się oczekiwania klientów. Bardzo duży wpływ na konkurencję ma również obecność dużych graczy na tym rynku. Dzięki tej konkurencji pojawiają się nowe koncepty i podnosi się jakość usług dla klienta końcowego, co jest zdecydowanie pozytywnym zjawiskiem.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 948) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.