Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Thai Wok chce wyjść poza centra handlowe i myśli o akwizycjach (wywiad)

  • Autor: AW/portalspozywczy.pl
  • Data: 11-12-2017, 12:11
Thai Wok chce wyjść poza centra handlowe i myśli o akwizycjach (wywiad)
Bartosz Brusikiewicz, dyrektor operacyjny sieci Thai Wok

– Zamierzamy otworzyć kolejne 30 placówek w ciągu najbliższych lat. Pracujemy nad tańszym formatem naszego konceptu, z którym będziemy wchodzić do centrów handlowych w mniejszych miastach. Chcemy przeprowadzać akwizycje sieci w przedziale kuchni azjatyckiej. Planujemy też wyjść poza galerie handlowe – zapowiada Bartosz Brusikiewicz, dyrektor operacyjny sieci Thai Wok.

Portalspozywczy.pl: Jak rozwijała się sieć Thai Wok w 2017 r.?

Bartosz Brusikiewicz, dyrektor operacyjny sieci Thai Wok: Wczesną jesienią otworzyliśmy naszą najnowszą i odświeżoną wizualnie restaurację znajdującą się w warszawskiej Galerii Północnej. Wizualnie lokal znacząco różni się od naszych wcześniejszych aranżacji – w wystroju położyliśmy nacisk na drewno i szkło podświetlane. Restauracja wygląda elegancko, a multimedialne menuboardy pozwalają nam na komunikację do szerokiego grona klientów. Ponadto w 2017 roku otworzyliśmy trzy restauracje w ramach współpracy franczyzowej: w centrum handlowym Auchan w Piasecznie i Rumii oraz w galerii Atrium Targówek w Warszawie. Wprowadziliśmy nowe dania do restauracji, skupiliśmy się na nowościach technologicznych w zakresie wyposażenia kuchennego. Rozwinęliśmy też działania w zakresie dostaw jedzenia– to silnie rozwijająca się gałąź usług w naszych restauracjach.

Jaka jest historia marki?

Marka Thai Wok powstała w 2008 roku z zainteresowania kuchnią tajską, a naszym celem było odczarowanie kuchni orientalnej.  Dziś, chwilę przed obchodzeniem dziesiątych urodzin marki, mogę powiedzieć, że udało nam się zgrać z gustami klientów, chcących odbyć z nami kulinarną podróż do Tajlandii. Mamy stałych klientów, obroty rosną, sukcesywnie powiększamy zespół. W grudniu 2016 połączyliśmy siły z grupą EBS (właścicielem między innymi sieci pralni 5asec oraz innych sieci gastronomicznych jak Flunch) poprzez sprzedaż części udziałów

Thai Wok to marka występująca wyłącznie w centrach handlowych. Dlaczego zdecydowali się Państwo właśnie na taką formę?

Nasza decyzja odnośnie lokalizacji podyktowana jest kilkoma czynnikami. Pierwszym z nich jest moda na przebywanie w galeriach handlowych, które prześcigają się w pomysłach, jak  miło i atrakcyjnie spędzić w nich czas. Drugim ważnym czynnikiem jest duży ruch ludzi w centrach handlowych, a co za tym idzie - dużo potencjalnych klientów dla naszych lokali. 

Jest również duży minus posiadania restauracji w galeriach, a mianowicie czynsz, który bardzo często jest niewspółmierny do obrotów.

Obecnie foodcourty przechodzą duże przemiany. W jakim kierunku one zmierzają?

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 700) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.