Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Thai Wok chce wyjść poza centra handlowe i myśli o akwizycjach (wywiad)

  • Autor: AW/portalspozywczy.pl
  • Data: 11-12-2017, 12:11
Thai Wok chce wyjść poza centra handlowe i myśli o akwizycjach (wywiad)
Bartosz Brusikiewicz, dyrektor operacyjny sieci Thai Wok

– Zamierzamy otworzyć kolejne 30 placówek w ciągu najbliższych lat. Pracujemy nad tańszym formatem naszego konceptu, z którym będziemy wchodzić do centrów handlowych w mniejszych miastach. Chcemy przeprowadzać akwizycje sieci w przedziale kuchni azjatyckiej. Planujemy też wyjść poza galerie handlowe – zapowiada Bartosz Brusikiewicz, dyrektor operacyjny sieci Thai Wok.

Portalspozywczy.pl: Jak rozwijała się sieć Thai Wok w 2017 r.?

Bartosz Brusikiewicz, dyrektor operacyjny sieci Thai Wok: Wczesną jesienią otworzyliśmy naszą najnowszą i odświeżoną wizualnie restaurację znajdującą się w warszawskiej Galerii Północnej. Wizualnie lokal znacząco różni się od naszych wcześniejszych aranżacji – w wystroju położyliśmy nacisk na drewno i szkło podświetlane. Restauracja wygląda elegancko, a multimedialne menuboardy pozwalają nam na komunikację do szerokiego grona klientów. Ponadto w 2017 roku otworzyliśmy trzy restauracje w ramach współpracy franczyzowej: w centrum handlowym Auchan w Piasecznie i Rumii oraz w galerii Atrium Targówek w Warszawie. Wprowadziliśmy nowe dania do restauracji, skupiliśmy się na nowościach technologicznych w zakresie wyposażenia kuchennego. Rozwinęliśmy też działania w zakresie dostaw jedzenia– to silnie rozwijająca się gałąź usług w naszych restauracjach.

Jaka jest historia marki?

Marka Thai Wok powstała w 2008 roku z zainteresowania kuchnią tajską, a naszym celem było odczarowanie kuchni orientalnej.  Dziś, chwilę przed obchodzeniem dziesiątych urodzin marki, mogę powiedzieć, że udało nam się zgrać z gustami klientów, chcących odbyć z nami kulinarną podróż do Tajlandii. Mamy stałych klientów, obroty rosną, sukcesywnie powiększamy zespół. W grudniu 2016 połączyliśmy siły z grupą EBS (właścicielem między innymi sieci pralni 5asec oraz innych sieci gastronomicznych jak Flunch) poprzez sprzedaż części udziałów

Thai Wok to marka występująca wyłącznie w centrach handlowych. Dlaczego zdecydowali się Państwo właśnie na taką formę?

Nasza decyzja odnośnie lokalizacji podyktowana jest kilkoma czynnikami. Pierwszym z nich jest moda na przebywanie w galeriach handlowych, które prześcigają się w pomysłach, jak  miło i atrakcyjnie spędzić w nich czas. Drugim ważnym czynnikiem jest duży ruch ludzi w centrach handlowych, a co za tym idzie - dużo potencjalnych klientów dla naszych lokali. 

Jest również duży minus posiadania restauracji w galeriach, a mianowicie czynsz, który bardzo często jest niewspółmierny do obrotów.

Obecnie foodcourty przechodzą duże przemiany. W jakim kierunku one zmierzają?

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (12 131) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH