Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

W branży HoReCa trzeba być czujnym

Nasza praca nad produktami dobrej jakości teraz procentuje, od początku było to dla nas najważniejsze, dzięki temu zdobyliśmy zaufanie naszych partnerów handlowych również w sektorze HoReCa. – mówi Sead Stovrag - wiceprezes Limpolu Sp. z o.o., importera i dystrybutora artykułów spożywczych, właściciela marki VERA. Firma w 2007 roku dynamicznie weszła we współpracę z sektorem HoReCa, która z powodzeniem trwa do dzisiaj.

W branży HoReCa trzeba być czujnym
Sead Stovrag - wiceprezes Limpol Sp. z o.o.

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Limpol Sp. z o.o.
Data: 15-07-2019, 11:36

Czy pomysł współpracy z branżą gastronomiczną był impulsem czy strategiczną decyzją w działalności firmy?
Początki naszej działalności to przede wszystkim rynek tradycyjny. Sprowadzaliśmy wówczas z Węgier parę podstawowych artykułów spożywczych, w tym przede wszystkim koncentrat pomidorowy. Świadomie zaczęliśmy powiększać paletę naszych produktów wraz z pojawieniem się w Polsce i szybkim rozwojem sieci handlowych. Przełomem było nawiązanie kontaktów z dużym ogólnopolskim dystrybutorem. Po dekadzie byliśmy już odpowiednio przygotowani do współpracy z gastronomią. Dysponowaliśmy ciekawą i bogatą ofertą produktową.

Jak istotna jest dla Limpolu współpraca z sektorem HoReCa?
Dzisiaj to ważny dla nas kanał sprzedaży szczególnie w kontekście restauracji, pizzerii oraz fast food-ów. Nasze produkty są obecne głównie w tych segmentach. Gastronomia to niezwykle istotny partner w działalności Limpolu. Wizja rozwoju firmy jest podporządkowana również zaspakajaniu potrzeb związanych z tą branżą.

Co gwarantuje Państwu nieustanną obecność w tym kanale sprzedaży?
Wiele czynników – dobry produkt, dobra cena, dostępność i rozpoznawalność marki. Poza tym także stawianie na innowacyjność w docieraniu do ostatecznego klienta oraz nowoczesny sposób zarządzania nie tylko firmą ale też produktem.

Jakie produkty znajdują się w Waszej ofercie dla Gastronomii?
Z myślą o gastronomii stworzyliśmy specjalną linię produktów VERA GASTRONOMIA w dużych, ekonomicznych opakowaniach. Systematycznie rozszerzamy też ofertę handlową w odpowiedzi na rodzące się potrzeby. Są to produkty owocowe i warzywne w puszkach i słoikach ale również sosy pomidorowe, oliwy i oliwki, ryby. Dzisiaj nasza propozycja to ponad 140 artykułów spożywczych, które sprowadzamy z 31 krajów aż z 5 kontynentów.

Jak ocenia Pan perspektywy dalszego rozwoju działalności firmy w sektorze HoReCa?
Wyraźnie widać dynamikę branży gastronomicznej, jej potencjał rozwojowy jest duży i rośnie z roku na rok. Utrzymanie silnej pozycji dystrybutora nie jest łatwe. Panuje duża konkurencja. Polacy stają się bardzo świadomymi konsumentami. Rośne popularność jedzenia poza domem w skali całego kraju. W 2018 roku odsetek Polaków korzystających z usług gastronomii wzrósł o 20%. Dlatego jesteśmy czujni, obserwujemy rodzące się trendy i błyskawicznie na nie reagujemy.

Wiele polskich firm dopiero teraz decyduje się na wejście na rynek HoReCa ze swoimi produktami, Limpol od ponad 10 lat jest na nim obecny i systematycznie umacnia swoją pozycję. Co Pana zdaniem decyduje o takim powodzeniu?
Regularne wprowadzanie nowych produktów, sprawność w obsłudze klienta, zdrowe finanse firmy ale również stabilna współpraca z naszymi partnerami handlowymi. Poza tym szczerość w działaniu i pokazywanie co zyskuje klient przy korzystaniu z naszych produktów, to niezbędne warunki w budowaniu trwałych relacji z odbiorcą. Harmonijne współdziałanie tych czynników to według mnie klucz do sukcesu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.81.28.94
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.