Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Robert Sztuka, prezes Barista SA: Centrala Hard Rock Cafe widzi i docenia potencjał na polskim rynku

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 28-10-2014, 10:52
W Polsce może działać łącznie 4-5 lokali Hard Rock Cafe - wywiad
Robert Sztuka, prezes zarządu spółki Barista SA, która jest franczyzobiorcą marki Hard Rockj Cafe na rynku polskim i węgierskim

- W Polsce może działać łącznie 4-5 lokali Hard Rock Cafe - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Robert Sztuka, prezes zarządu spółki Barista SA, franczyzobiorcy marki na rynku polskim i węgierskim. Jak przyznaje, Polska jest ewenementem na mapie lokali sieci Hard Rock Cafe. - Centrala marki widzi i docenia ogromny potencjał na naszym rynku - dodaje.

- W ostatnim czasie spółka Barista SA powiększyła się o Hard Rock Cafe Gdańsk. To czwarty lokal w Waszym portfolio...

Obecnie zarządzamy trzema lokalami sieci w Polsce (Warszawa, Kraków, Gdańsk) oraz Hard Rock Cafe w Budapeszcie.

Każda propozycja lokalizacji podlega ścisłej kontroli Hard Rock Cafe International i to właśnie centrala wraz z Rada Nadzorcza Barista decyduje o słuszności inwestycji w danym mieście. W Polsce może działać łącznie 4-5 lokali Hard Rock Cafe. W całym świecie grupa ma blisko 144 restauracji i pewnie mogłaby mieć więcej, ale lepiej skupić się na ważnych lokalach, a nie rozdrabniać. Taka jest idea Hard Rock Cafe.

- Czyli wkrótce czeka nas otwarcie we Wrocławiu lub Poznaniu?

Pewnie w jednej z tych lokalizacji mógłby powstać nowy Hard Rock Cafe. Planujemy zwiększyć liczbę lokali sieci - czy to w Polsce czy regionie, choć na razie skupiamy się na tych działających.

- Jakie warunki musi spełnić miasto / lokalizacja, aby powstał tam Hard Rock Cafe?

Atrakcyjne miasto to nie tylko to o dużej liczbie mieszkańców czy dynamicznie rozwijający się ośrodek akademicki, ale także aglomeracja skupiająca turystów. Hard Rock to globalna marka i wśród naszych klientów mamy zawsze dużo turystów. Szczegolną atrakcją dla turystów jest to, że w każdej restauracji działa sklep, w którym sprzedajemy koszulki, piny , kubki i inne produkty związane z danym miastem i marką Hard Rock Cafe.

W atrakcyjnym mieście musimy także pozyskać reprezentacyjną lokalizację, którą znają wszyscy lokalni mieszkańcy oraz turyści. Lokal musi być też duży - minimum 500 mkw. z ogródkiem. Musimy mieć miejsce na ekspozycję wszystkich naszych „rockowych" pamiątek, na część gastronomiczną oraz tą dedykowaną organizacji koncertów.

Ile trwa okres przygotowywania lokalu do otwarcia?

Jest to minimum 12 miesięcy od czasu podpisania umowy najmu lokalu. Musimy zadbać o wystrój i pozyskać memorabilia "rockowe" oraz wyszkolić pracowników. Po zaprojektowaniu lokalu, Hard Rock Inetrnational musi zatwierdzić całą wizualizację. A warto podkreślić, że każdy lokal oprócz unikalnych pamiątek związanych ze światowymi gwiazdami muzyki, ma także pozyskane od lokalnych twórców i inne elementy podkreślające lokalność, np. bursztyny w Hard Rock Cafe w Gdańsku.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 208) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.