Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiktor Sawoniaka, dyrektor CHI Polska operatora sieci kawiarni Costa Coffee i Coffeeheaven - przeczytaj wywiad

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-01-2015, 13:13
Wiktor Sawoniaka, dyrektor Coffeeheaven Express i Costa Express - wywiad
fot. materiały prasowe Costa Coffee

CHI Polska, operator sieci kawiarni Costa Coffee i Coffeeheaven jest w trakcie procesu rebrandingu i zmiany logo na Costa. Przemianę przechodzą także maszyny kawowe Coffeeheaven Express na stacjach paliw Shell i restauracjach Sodexo. Teraz będą nazywać się teraz Costa Express. W planach jest także dynamiczny rozwój tej marki i osiągniecie liczby 650 maszyn do 2020 r. O rozwoju marki Costa Express rozmawiamy z Wiktorem Sawoniaką, dyrektorem Coffeeheaven Express i Costa Express.

- W październiku 2014 r. CHI Polska rozpoczęła rebranding maszyn kawowych coffeeheaven Express na Costa Express. Na jakim etapie są te prace?

Zmiana marki coffeeheaven express jest częścią większego procesu zmiany marki na Costa. Dzisiaj już ponad 50 proc. maszyn kawowych działa pod marką Costa Express. Rebranding w tej kategorii jest o wiele szybszy niż w kawiarniach. Cieszę się, że proces ten przebiega szybciej niż wstępnie planowaliśmy.

- Kiedy zakończy się proces rebrandingu?

Planujemy, że w lutym 2015 r. wszystkie urządzenia będą już działały pod marką Costa Express.

- Czy maszyny "Express" działają w całej Polsce?

Dzisiaj urządzenia pod marką Costa Express i coffeeheaven express są dostępne w całym kraju, a na mapie Polski nie ma "białych plam".
Nie ograniczamy się jednak do jednego kraju. Jako Costa chcemy wchodzić na nowe rynki, np. tam, gdzie działają kawiarnie Costa Coffee, ale nie ma jeszcze sieci punktów typu "Express".

- Ile maszyn działa obecnie na terenie Polski?

Obecnie na polskim rynku działa ponad 160 maszyn. Chcemy dalej dynamicznie rozwijać tę sieć. Widzimy potencjał rynku, obserwujemy, że konsumenci doceniają jakość marki Costa i poszukują naszej oferty. Korzystają na tym nasi partnerzy, dlatego tez są zainteresowani coraz bardziej taką współpracą.

- Czy maszyny kawowe działają tylko na stacjach Shell, czy także w innych lokalizacjach?

Shell jest obecnie naszym głównym partnerem, ale jest wiele innych miejsc, gdzie nasze maszyny mogą z powodzeniem funkcjonować. I dlatego współpracujemy z restauracjami, niezależnymi stacjami paliw, biurami firm czy cukierniami.

- Jak zatem wyglądają plany rozwoju sieci?

Prowadzimy rozmowy z wieloma potencjalnymi partnerami. Staramy się zrozumieć rynek i to, gdzie jest zapotrzebowanie na tego typu usługi. Mimo tego, że naszym rdzennym rynkiem są stacje paliw, to staramy się wychodzić z ofertami do różnego rodzaju miejsc, wszędzie tam gdzie klient chce sięgnąć po dobrą kawę nie tracąc przy tym czasu na wizytę w kawiarni. Są to np. przychodnie medyczne, kluby fitness, baseny, lokalne cukiernie i td.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH