REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

7th Street Bar&Grill na FRSiH: Polacy częściej odwiedzają restauracje i płacą coraz wyższe rachunki

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-10-2016, 20:19
7th Street Bar&Grill na FRSiH: Polacy częściej odwiedzają restauracje i płacą coraz wyższe rachunki
Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. rozwoju sieci 7th Street Bar&Grill

Od czterech lat – kiedy marka 7th Street Bar&Grill działa na rynku - obserwujemy wzrost liczby osób odwiedzających lokale gastronomiczne oraz wzrost wydatków klientów restauracji, co wiąże się z tym, że Polacy już nie tylko zamawiają danie główne, ale także desery, kawy i napoje - powiedział Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. rozwoju sieci podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu, w czasie sesji zatytułowanej „Rynek HoReCa – perspektywiczny kanał zbytu dla producentów żywności”.

REKLAMA

Zdaniem Łukasza Błażejewskiego, rośnie liczba osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z jedzeniem poza domem. Duży wpływ na to mają programy i seriale kulinarne pokazujące pracę w restauracjach.

- Perspektywy rozwoju rynku są spore. Jednak nad branżą wiszą czarne chmury w postaci wyzwań spowodowanych nowymi regulacjami prawnymi szykowanymi przez rząd, taki jak choćby zakaz handlu w niedziele czy zmiana interpretacji przepisów podatkowych. To może osłabić pozycję wielu firm z branży, ale raczej znacząco nie wpłynie na ceny dań, a co za tym idzie, odwiedzalność lokali - dodał Łukasz Błażejewski.

W tej chwili w Polsce działa 11 lokali 7th Street Grill&Bar. Do końca roku sieć powiększy się o kolejne 3 restauracje. - Tak się złożyło, że najmocniej działamy na rynku warszawskim – za chwilę nastąpi otwarcie szóstej lokalizacji w stolicy. Widzimy taką prawidłowość, że duże sieci 1/4 lokali prowadzą w Warszawie i osiągają z tego biznesu już około 40 % przychodów. Wpisujemy się więc w regułę tego polskiego rynku gastronomicznego - powiedział. 

Zdaniem Łukasza Błażejewskiego jest też sporo przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem restauracji. Do firmy zgłasza się rocznie ponad 200 takich potencjalnych franczyzodawców. Niestety tylko kilka lub kilkanaście ofert kończy się podpisaniem wiążącej umowy. – Ale rośnie chęć konsolidacji rynku gastronomicznego poprzez przystąpienie do znanej sieci – dodał dyrektor ds. rozwoju 7th Street Bar&Grill.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (32 845) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH