Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

AïOLI współpracuje na wyłączność z kampanią Jem Drugie Śniadanie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2017, 12:36
AïOLI współpracuje na wyłączność z kampanią Jem Drugie Śniadanie
fot. AïOLI

AïOLI podjęły działania dotyczące tematu niedożywienia dzieci oraz edukowania dzieci, rodziców i młodzieży w temacie odpowiedniego żywienia.

AïOLI współpracuje na wyłączność z kampanią Jem Drugie Śniadanie. W ramach współpracy do karty menu zostały wprowadzone 4 wybrane pozycje ambasadorów Jem Drugie Śniadanie (Andrzej Krzywy, Katarzyna Gilnka, Zosia Ślotała, Modny Tata), z których część dochodu ze sprzedaży była przekazywana na Pajacyk i walkę z niedożywieniem.

W AïOLI odbyła się również promocja spotu reklamowego "Stop Niedożywieniu" oraz przekazanie koszulek projektu Dawida Wolińskiego na rzecz Fundacji Jem Drugie Śniadanie, z których dochód został przekazany na rzecz Pajacyk.

Do wszystkich z tych projektów zaangażowane zostały dzieciaki z warszawskich Ognisk Wychowawczych, z którymi AïOLI współpracuje od ponad dwóch lat. 

Rok 2017 to jeszcze silniejsza współpraca z Ogniskami Wychowawczymi i dalsze działania z Kampanią Jem Drugie Śniadanie w celu nagłaśniania tematu niedożywienia i walki z nim. Dlatego też AïOLI stworzyło projekt AïOLI DZIECI SZKOLI, który został wszedł w życie wraz z początkiem wiosny b.r.

Jak mówi Kinga Rylska – Szef Marketingu AïOLI - szkolimy i edukujemy. Razem z Kampanią Jem Drugie Śniadanie, od marca przeprowadzamy szkolenia w Warszawskich Ogniskach Wychowawczych. W Warszawie obecnie jest ich 9. Wraz z naszymi barmanami i Szefami Kuchni pokazujemy dzieciakom i młodzieży (Ogniska Wychowawcze to osoby w wieku od 1 klasy podstawówki do ostaniej klasy gimnazjum) jak można zrobić smaczne zdrowe i pożywne koktajle, czy że fast food wcale nie musi być nie zdrowy – czyli jak ważne jest to by zdrowo się odżywiać.

  Raz w miesiącu w kantynach AïOLI odbywa się konkurencja. Ambasadorzy Jem Drugie Śniadanie wraz dzieciakami z Ognisk Wychowawczych przeprowadzają lekcje odnośnie niedożywienia. Następnie po ok. 45 minutowej lekcji o godz. 11:00 (oficjalna godzina drugiego śniadania w Polsce) dzieciaki z Ognisk Wychowawczych robią "Drugie Śniadanie".

 Śniadanie oceniane jest przez gości restauracji, Szefów Kuchni i Ambasadorów pod najważniejszymi względami: nie marnowania żywności podczas jego przygotowania, odpowiednich wartości odżywczych, estetyki i smaku. Wygrane śniadanie na miesiąc zostaje wprowadzone do karty, a część dochodu z jego sprzedaży przekazywana jest na Polską Akcję Humanitarną Pajacyk i walkę z niedożywieniem. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 133) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH