Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Agencja MRM obsłuży markę KFC w internecie

  • Autor: Press.pl
  • Data: 19-02-2014, 15:24

Spółka AmRest wybrała agencję MRM (McCann Worldgroup) do obsługi marki KFC w mediach społecznościowych - informuje "Presserwis".

McCann Worldgroup ma się zająć obsługą sieci fast-food w mediach społecznościowych. Dotychczas za tego typu działania odpowiadał wewnętrzny dział marketingu KFC.

To nie jedyny obszar, w którym MRM współpracuje z KFC. Przypomnijmy, McCann Worldgroup w październiku 2013 r. zwyciężyła w przetargu reklamowym na obsługę KFC po tym, jak przez poprzednie 11 lat klienta tego obsługiwała agencja Red8.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 290) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH