Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

AmRest: 858,2 mln zł przychodów w I kw, wzrost o 14,4 proc. rdr

Grupa AmRest miała w I kwartale 858,2 mln zł przychodów (wzrost o 14,4 proc. rdr). Zysk EBITDA wzrósł o 21,2 proc., do 116,0 mln zł, a marża EBITDA sięgnęła 13,5 proc. Zysk netto wzrósł o 45,4 proc. do 39,8 mln zł.

AmRest: 858,2 mln zł przychodów w I kw, wzrost o 14,4 proc. rdr
fot. shutterstock.com

Spółka podtrzymuje, że otworzy w tym roku co najmniej 140 nowych restauracji. Najwięcej lokali powstanie pod szyldami marek KFC, La Tagliatella oraz Starbucks. Na czerwiec tego roku planowane jest otwarcie flagowej restauracji Blue Frog w Shanghai Disney Resort.

Sieć grupy AmRest liczy obecnie 921 restauracji.

AmRest zakłada, że w 2016 roku dywizja Nowe Rynki zanotuje dodatni poziom zysku EBITDA, w wysokości ok. 10 mln zł - poinformowali przedstawiciele spółki.


"W ubiegłym roku Nowe Rynki miały 1,6 mln zł straty EBITDA. Zakładamy, że w tym roku zysk wyniesie ok. 10 mln zł" - powiedział podczas telekonferencji Mark Chandler, członek zarządu AmRestu ds. finansowych.

Poprawa ma wynikać z rosnącej skali biznesu, rozwoju sieci Blue Frog w Chinach i poprawy rentowności dotychczas otwartych restauracji La Tagliatella we Francji.

W I kwartale tego roku strata EBITDA w dywizji Nowe Rynki wyniosła 1,6 mln zł wobec 3,4 mln zł straty rok wcześniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

AmRest RSS ALERT    /    wyniki Amrest RSS ALERT    /    Starbucks RSS ALERT    /    restauracje AmRest RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.90.185.120
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.