Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

AmRest chce otwierać kawiarnie Starbucks w mniejszym formacie

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-03-2014, 14:02
AmRest chce otwierać kawiarnie Starbucks w mniejszym formacie
fot. materiały prasowe

Marka Starbucks w Polsce, Czechach i na Węgrzech planuje kontynuację wzrostu przy jednoczesnym utrzymaniu konkurencyjności i skupieniu się na długoterminowym rozwoju - podała spółka AmRest w raporcie finansowym.

AmRest Coffee (spółka joint venture pomiędzy Starbucks Coffee International i AmRest Holdings) prowadzi 62 kawiarnie Starbucks (36 w Polsce, 17 w Czechach, 9 na Węgrzech).

Wśród nowo otwartych lokalizacji warto wspomnieć niewielkiej kawiarni we Wrocławiu. - Wprowadzenie mniejszego formatu pozwoli na otwieranie nowych restauracji również w mniejszych lokalach. Rozwój marki będzie koncentrował się na istniejących rynkach: polskim, czeskim i węgierskim - podano.  

- Strategia wzrostu marki polega na zwiększeniu udziału w rynku w zdyscyplinowany sposób, poprzez otwarcia nowych kawiarni oraz zwiększanie sprzedaży w istniejących restauracjach - podał AmRest.

Jak potwierdzono w raporcie, przychody ze sprzedaży wygenerowane przez Starbucks w roku 2013 były wyższe niż w roku poprzednim. Do
poprawy wyników przyczynił się w dużej mierze wzrost sprzedaży w Czechach i na Węgrzech oraz otwarcia nowych kawiarni. Wyniki na polskim rynku były stabilne pomimo wzrostu podatku VAT.

W 2013 roku Starbucks wzbogacił swoją ofertę o kilka innowacyjnych produktów, m.in. VIA (bardzo drobno zmielona kawa typu instant, która umożliwia gościom zabranie ze sobą wyśmienitej kawy w postaci saszetki oraz napoje Refresha (nowa platforma produktów z dawką kofeiny z ekstraktu zielonej kawy). W 2014 roku planuje się wzbogacenie oferty o nowe smaki i wprowadzenie w sezonie letnim zupełnie nowego napoju orzeźwiającego. 

- W Starbucks zawsze dużą wagę przykładano do rozwoju zapewniającego równowagę między rentownością i świadomością społeczną. W 2014 roku planuje się poszerzenie zakresu komunikacji dotyczącej wiedzy o kawie i działaniach marki w obszarze CSR - podano.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH