REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

AmRest chce otwierać kawiarnie Starbucks w mniejszym formacie

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-03-2014, 14:02
AmRest chce otwierać kawiarnie Starbucks w mniejszym formacie
fot. materiały prasowe

Marka Starbucks w Polsce, Czechach i na Węgrzech planuje kontynuację wzrostu przy jednoczesnym utrzymaniu konkurencyjności i skupieniu się na długoterminowym rozwoju - podała spółka AmRest w raporcie finansowym.

REKLAMA

AmRest Coffee (spółka joint venture pomiędzy Starbucks Coffee International i AmRest Holdings) prowadzi 62 kawiarnie Starbucks (36 w Polsce, 17 w Czechach, 9 na Węgrzech).

Wśród nowo otwartych lokalizacji warto wspomnieć niewielkiej kawiarni we Wrocławiu. - Wprowadzenie mniejszego formatu pozwoli na otwieranie nowych restauracji również w mniejszych lokalach. Rozwój marki będzie koncentrował się na istniejących rynkach: polskim, czeskim i węgierskim - podano.  

- Strategia wzrostu marki polega na zwiększeniu udziału w rynku w zdyscyplinowany sposób, poprzez otwarcia nowych kawiarni oraz zwiększanie sprzedaży w istniejących restauracjach - podał AmRest.

Jak potwierdzono w raporcie, przychody ze sprzedaży wygenerowane przez Starbucks w roku 2013 były wyższe niż w roku poprzednim. Do
poprawy wyników przyczynił się w dużej mierze wzrost sprzedaży w Czechach i na Węgrzech oraz otwarcia nowych kawiarni. Wyniki na polskim rynku były stabilne pomimo wzrostu podatku VAT.

W 2013 roku Starbucks wzbogacił swoją ofertę o kilka innowacyjnych produktów, m.in. VIA (bardzo drobno zmielona kawa typu instant, która umożliwia gościom zabranie ze sobą wyśmienitej kawy w postaci saszetki oraz napoje Refresha (nowa platforma produktów z dawką kofeiny z ekstraktu zielonej kawy). W 2014 roku planuje się wzbogacenie oferty o nowe smaki i wprowadzenie w sezonie letnim zupełnie nowego napoju orzeźwiającego. 

- W Starbucks zawsze dużą wagę przykładano do rozwoju zapewniającego równowagę między rentownością i świadomością społeczną. W 2014 roku planuje się poszerzenie zakresu komunikacji dotyczącej wiedzy o kawie i działaniach marki w obszarze CSR - podano.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH