Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

AmRest chce wzmocnić obecność marki Burger King w największych aglomeracjach Polski

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-08-2012, 15:21
AmRest chce wzmocnić obecność marki  Burger King w największych aglomeracjach Polski
Polsce działa 28 restauracji Burger King

- W Polsce marka Burger King posiada 28 restauracji, zlokalizowanych w 18 miastach. W najbliższym czasie planujemy uruchomić kilka kolejnych lokalizacji. Celem spółki AmRest jest wzmocnienie obecności marki Burger King w największych aglomeracjach Polski - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Bartosz Jędrasiak, brand manager marki Burger King.

- Zawsze staramy się, by restauracje Burger King znajdowały się w miejscach łatwo dostępnych dla naszych konsumentów oraz by były to modne i atrakcyjne lokalizacje. Dlatego z pewnością będziemy kontynuować rozwój sieci w popularnych centrach handlowych w strefach food court. Jednocześnie nadal będziemy zwiększać liczbę konceptów Drive Thru - tłumaczy Bartosz Jędrasiak.

Jego zdaniem wielkość polskiego rynku gastronomicznego sukcesywnie rośnie. - Spowolnienie gospodarcze odbiło się na kondycji całego rynku, jednak Polacy nie przestają jeść poza domem i coraz częściej zamiast drogich lokali wybierają restauracje typu QSR (Quick Service Restaurant). Dlatego segment ten radzi sobie bardzo dobrze i z pewnością będzie dalej się rozwijał - mówi brand manager marki Burger King.

Sytuacji marki pomogło Euro 2012. - Było to dla Burger King okazją do stworzenia specjalnej oferty dla wszystkich kibiców. Zgodnie z żądaniami UEFA, w okolicach Stref Kibica mogły reklamować się jedynie marki, które są sponsorami Euro 2012 (zwłaszcza jeśli chodzi o wielkoformatowe reklamy, takie jak billboardy). Ale marce Burger King się udało, mimo, że sponsorem nie byliśmy. Na billboardzie przy strefie kibica w Warszawie zawisła reklama Burger King, ale ponieważ nie mogliśmy pokazać naszego logo, w jego miejscu pojawił się napis "Sorry, we can't show our logo" w charakterystycznej dla marki formie i kolorystyce. Zorientowani klienci wiedzieli więc, kto za tym stoi. Mogę więc śmiało powiedzieć, że Euro 2012 bardzo pomogło Burger King, zwłaszcza w aspekcie wizerunkowym - mówi Bartosz Jędrasiak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • sdzfdcx 03-09-2012, 09:26:
Dajcie sobie spokój z tym badziewiem z Burger Kinga... te Fastfoody już 3x bankrutowały w Polsce, i trudno się dziwić. NIC, nie mają atrakcyjnego w ofercie!!!
  • Fan Burger King 01-09-2012, 01:15:
Błagam jestem fanem burger kinga i czekam na restauracje w Płocku miała być wcześniej otwarta ale mam nadzieje że nie zrezygnowaliście i otworzycie swoją restauracje w Płocku. Płock czeka na kinga
  • Kielczanin 30-08-2012, 09:49:
Zapraszamy do stolicy świętokrzyskiego! W Kielcach jest 5 McDonald's, ale brakuje Burger King.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.