Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

AmRest chce wzmocnić obecność marki Burger King w największych aglomeracjach Polski

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-08-2012, 15:21
AmRest chce wzmocnić obecność marki  Burger King w największych aglomeracjach Polski
Polsce działa 28 restauracji Burger King

- W Polsce marka Burger King posiada 28 restauracji, zlokalizowanych w 18 miastach. W najbliższym czasie planujemy uruchomić kilka kolejnych lokalizacji. Celem spółki AmRest jest wzmocnienie obecności marki Burger King w największych aglomeracjach Polski - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Bartosz Jędrasiak, brand manager marki Burger King.

- Zawsze staramy się, by restauracje Burger King znajdowały się w miejscach łatwo dostępnych dla naszych konsumentów oraz by były to modne i atrakcyjne lokalizacje. Dlatego z pewnością będziemy kontynuować rozwój sieci w popularnych centrach handlowych w strefach food court. Jednocześnie nadal będziemy zwiększać liczbę konceptów Drive Thru - tłumaczy Bartosz Jędrasiak.

Jego zdaniem wielkość polskiego rynku gastronomicznego sukcesywnie rośnie. - Spowolnienie gospodarcze odbiło się na kondycji całego rynku, jednak Polacy nie przestają jeść poza domem i coraz częściej zamiast drogich lokali wybierają restauracje typu QSR (Quick Service Restaurant). Dlatego segment ten radzi sobie bardzo dobrze i z pewnością będzie dalej się rozwijał - mówi brand manager marki Burger King.

Sytuacji marki pomogło Euro 2012. - Było to dla Burger King okazją do stworzenia specjalnej oferty dla wszystkich kibiców. Zgodnie z żądaniami UEFA, w okolicach Stref Kibica mogły reklamować się jedynie marki, które są sponsorami Euro 2012 (zwłaszcza jeśli chodzi o wielkoformatowe reklamy, takie jak billboardy). Ale marce Burger King się udało, mimo, że sponsorem nie byliśmy. Na billboardzie przy strefie kibica w Warszawie zawisła reklama Burger King, ale ponieważ nie mogliśmy pokazać naszego logo, w jego miejscu pojawił się napis "Sorry, we can't show our logo" w charakterystycznej dla marki formie i kolorystyce. Zorientowani klienci wiedzieli więc, kto za tym stoi. Mogę więc śmiało powiedzieć, że Euro 2012 bardzo pomogło Burger King, zwłaszcza w aspekcie wizerunkowym - mówi Bartosz Jędrasiak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • sdzfdcx 03-09-2012, 09:26:
Dajcie sobie spokój z tym badziewiem z Burger Kinga... te Fastfoody już 3x bankrutowały w Polsce, i trudno się dziwić. NIC, nie mają atrakcyjnego w ofercie!!!
  • Fan Burger King 01-09-2012, 01:15:
Błagam jestem fanem burger kinga i czekam na restauracje w Płocku miała być wcześniej otwarta ale mam nadzieje że nie zrezygnowaliście i otworzycie swoją restauracje w Płocku. Płock czeka na kinga
  • Kielczanin 30-08-2012, 09:49:
Zapraszamy do stolicy świętokrzyskiego! W Kielcach jest 5 McDonald's, ale brakuje Burger King.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH