Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

AmRest na ścieżce wzrostu: 140 nowych restauracji w 2016 r.

- Zachęceni dotychczasowym wynikami, zamierzamy podążać ścieżką dalszego wzrostu skali oraz solidnej poprawy rentowności naszego biznesu. Pomoże nam w tym szereg
podejmowanych inicjatyw, takich jak: rozwój nowych formatów restauracyjnych (m.in. Pizza
Hut Express), zwiększenie dostępności oferty z dowozem do domu, czy inwestycja w
nowoczesne kanały komunikacji z klientami - komentuje Henry McGovern, założyciel oraz członek Rady Nadzorczej AmRest.

AmRest na ścieżce wzrostu: 140 nowych restauracji w 2016 r.
Najwięcej lokali powstanie pod szyldami marek KFC, La Tagliatella oraz Starbucks; fot. shutterstock.com

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 02-05-2016, 11:37

- Solidny początek roku napawa nas optymizmem co do kontynuacji dotychczasowych trendów w biznesie. Podobnie jak do tej pory, korzyści skali będą jednym ze źródeł osiąganej poprawy zyskowności. W 2016 roku planujemy znacząco przyspieszyć wzrost organiczny, otwierając min. 140 nowych restauracji. Najwięcej lokali powstanie pod szyldami marek KFC, La Tagliatella oraz Starbucks. Dotychczasowe wysiłki w poszukiwanie nowych lokalizacji oraz liczba podpisanych już umów najmu utwierdzają nas w przekonaniu co do realności naszych założeń - komentuje McGovern.

W najbliższym czasie spółka spodziewa się także przełomowego wydarzenia na rynku chińskim. Planowane na czerwiec tego roku otwarcie flagowej restauracji Blue Frog w Shanghai Disney
Resort pozwoli na dalsze umocnienie świadomości marki wśród potencjalnych klientów.

AmRest zamierza też kontynuować umacnianie pozycji lidera branży restauracyjnej w CE i Hiszpanii, jak również ekspansję na rynki innych rynkach europejskich. Przykładem takich działań jest transakcja przejęcia sieci Starbucks w Niemczech, której finalizacja planowana jest na koniec maja tego roku. Akwizycja 144 kawiarni Starbucks na perspektywicznym rynku niemieckim umożliwi zwielokrotnić skalę biznesu kawiarnianego prowadzonego przez AmRest. 

W I kwartale 2016 roku sprzedaż Grupy AmRest wzrosła o 14,4 proc, w dużej mierze dzięki stabilnie rosnącej sprzedaży porównywalnej („LFL”) na większości rynków. Dodatkowymi czynnikami wzrostu były: dynamiczne tempo nowych otwarć oraz przejęcie sieci Starbucks w Rumunii i Bułgarii.

Jak podkreśla Henry McGovern, silne trendy sprzedażowe znalazły swe odbicie w znacznej poprawie zyskowności całej grupy. - Wzrost zysku EBITDA o 21,2 proc. do poziomu 116 mln zł wpisuje się w stabilne trendy obserwowane do tej pory. Wspaniałe wyniki dwóch głównych dywizji AmRest – CE oraz
Hiszpanii – w największym stopniu determinowały zyskowność całej Grupy. Rosnące dochody ludności i skłonność do spożywania posiłków poza domem w połączeniu z coraz bogatszą ofertą w naszych restauracjach przełożyły się na obserwowany wyraźny wzrost liczby odwiedzin naszych lokali. Tym samym pozycja naszych głównych marek w portfelu: KFC, La Tagliatella oraz Starbucks na rynku uległa dalszemu umocnieniu - dodaje.

więcej informacji:

AmRest RSS ALERT    /    wyniki Amrest RSS ALERT    /    restauracje AmRest RSS ALERT    /    Henry McGovern RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.186.112
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.