Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

AmRest wchodzi z marką Blue Frog do Polski

18 pażdziernika rusza CH Wroclavia, a z nią koncept Blue Frog AmRestu. Oprócz debiutu na polskim rynku, we Wroclavi znajdzie się też pokaźne grono znanych marek gastronomicznych.

AmRest wchodzi z marką Blue Frog do Polski
fot. facebook/blue frog bar & grill

Blue Frog to to logo jednej z najszybciej rozwijających się sieci restauracji typu casual dining w Chinach. Koncept AmRest łączący elementy casualowej restauracji z ofertą barową. W karcie znajdują się dania znane z nowoczesnej amerykańskiej kuchni, wzbogacone o  azjatyckie akcenty. Bar w blue frog ma wyróżniać bogaty wybór napojów bezalkoholowych i alkoholowych, przygotowywanych przez profesjonalnych barmanów.

Za markę w Polsce odpowiada Sylweriusz Faruga - President Blue Frog.

Oprócz Blue Frog we Wroclavi znadją się również Cafe Vincent, Costa Coffee, Etno Cafe, Express Doner, Express Oriental, Food Republic, Frankie's, Gorąco Polecam Nowakowski, Greco, Grycan, Izumi, KFC, Lili Cafe, Mc Donald's, Mr Chilli, North Fish, Pasibus, Pizza Hut, Polish Lody, Salad Story, Second Cup, So! Coffee, Starbucks, Vapiano, Vege Life i Wrap Me.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wroclavia RSS ALERT    /    Blue Frog RSS ALERT    /    Starbucks RSS ALERT    /    So!Coffee RSS ALERT    /    Etno Cafe RSS ALERT    /    Costa Coffee RSS ALERT    /    KFC RSS ALERT    /    McDonald's RSS ALERT    /    Grycan RSS ALERT    /    North Fish RSS ALERT    /    AmRest RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.147.215
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.