Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Aplikacja "Głodny w trasie" pokaże kierowcom lokalne restauracje

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 26-09-2016, 14:53
Aplikacja
fot. mat. pras.

Głodny w Trasie pokaże kierowcom wyłącznie lokalnych restauratorów i nie uwzględnia zagranicznych sieci. Aplikacja pozwala właścicielom lokali na nieograniczoną edycję treści promocyjnych docierających do zbliżającego się klienta.

Głodny w Trasie to nowa aplikacja działająca na systemie operacyjnym Android. Została zaprojektowana tak, aby każdy użytkownik, niezależnie czy jest to pasażer czy kierowca, mógł w krótkim czasie zlokalizować odpowiednią restaurację.

Co zyskuje restaurator? Przede wszystkim możliwość skutecznej promocji poprzez notyfikacje push, czyli powiadomienia, które wyświetlają się na ekranie telefonu niezależnie od tego, czy aplikacja jest włączona. Daje to właścicielowi lokalu nieograniczone możliwości komunikowania się z potencjalnym klientem, który znajduje się w promieniu 10 kilometrów. Oznacza to, że w dowolnym momencie może on dodać informację o ofercie lunchowej, aktualnej promocji, czy nawet o obecnym czasie oczekiwania na obsługę. Opcja pozwala także na dodanie zdjęcia, a także na szybką nawigację do punktu docelowego. Co więcej, cały proces odbywa się na indywidualnej platformie, gdzie właściciel, czy manager może dokonywać zmian o dogodnej porze.

Siłą aplikacji Głodny w Trasie ma być jej patriotyczny charakter. Z udziału zostały wykluczone zagraniczne sieci, które coraz wyraźniej dominują na polskim rynku gastronomicznym.

- Restauratorzy szukają nowych metod promocji i kontaktu z klientem, który przecież co chwilę się zmienia, bo najprawdopodobniej mieszka na drugim krańcu kraju. Postanowiliśmy zatem wyjść im naprzeciw i zaprojektować aplikację tak, aby precyzyjnie trafiać z przekazem do odpowiednich osób w odpowiednim czasie oraz dać restauratorom możliwość swobody w jego generowaniu – mówi Maciej Ankudowicz, CEO spółki Lemonbox, twórcy rozwiązania Głodny w Trasie.

Głodny w Trasie umożliwia wszystkim zainteresowanym 60-dniowy okres próbny, w którym otrzymują pełny dostęp do indywidualnej platformy. Po tym czasie możliwe jest rozpoczęcie stałej współpracy w wymiarze kwartalnym lub rocznym.

W ręce użytkowników końcowych aplikacja trafiła 19 września jako wersja beta (testowa). Jest ona całkowicie bezpłatna i dostępna do pobrania w sklepie Google Play. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Artmetic 29-09-2016, 21:57:
Aplikacje mobilne na smartfony:
artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH