Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Bożonarodzeniowa kolacja: co piąta osoba rezerwuje stolik online

„Międzynarodowe Badanie Własnych Biznesów” potwierdza, że obecność restauratorów online jest ważnym kryterium wyboru restauracji przez klientów. W przypadku posiłku podczas okresu świątecznego, respondenci wybierają chętniej lokale zarządzane przez właścicieli niż sieciowy catering, przy czym jednak mniejszym restauracjom często brakuje rozpoznawalności w sieci. Reprezentatywne badanie wykonane przez METRO po raz trzeci z okazji „Dnia Własnego Biznesu” ukazuje postawy do niezależnych przedsiębiorstw w Polsce i dziewięciu innych krajach. Podkreśla ono także, co klienci myślą o małych i średnich firmach.

Bożonarodzeniowa kolacja: co piąta osoba rezerwuje stolik online
fot. shutterstock

Ponad połowa Polaków (51%) wybiera lokalne restauracje zarządzane przez właścicieli, gdy decydują się na lokalizację pod kątem kolacji podczas okresu świątecznego. Możliwość odwiedzenia strony internetowej lokalu i zarezerwowania stolika online są ważnymi kryteriami przy wyborze restauracji dla wielu klientów: co piąty respondent nie poszedłby do restauracji w okresie świątecznym przy braku możliwości złożenia rezerwacji online. Jest to szczególnie widoczne w grupie respondentów poniżej 34 roku życia.

Obecność online jest istotna przy wyborze restauracji podczas okresu świątecznego. Jedynie około 1/3 restauratorów posiada stronę internetową, co oznacza duże braki w obecności online. Większość właścicieli biznesów (71% w Polsce) jest świadoma tego wymogu. Natomiast w praktyce 1/5 wszystkich ankietowanych polskich restauratorów wciąż jest na etapie rozważania założenia strony. Cyfrowe rozwiązania, do których wiele małych i średnich firm wciąż nie ma dostępu, są do tego niezbędne. Dlatego METRO oferuje restauratorom możliwość założenia darmowej strony internetowej, która gwarantuje więcej rezerwacji i większą widoczność w Internecie. Usługa ta jest dostępna przez platformę DISH, dzięki czemu restauratorzy mają możliwość współpracy networkingowej i efektywnego wykorzystywania digitalowych narzędzi – np. grafików zmian pracowników i fakturowania. – Oferujemy digitalowe rozwiązania i usługi, które wychodzą daleko poza nasz oryginalny model biznesu. Wzmacniają one solidnie konkurencyjność naszych klientów – mówi Olaf Koch, Dyrektor Generalny METRO AG.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Metro RSS ALERT    /    Makro RSS ALERT    /    Makro Polska RSS ALERT    /    Olaf Koch RSS ALERT    /    restauracje RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.201.14
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.