Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Brand President Starbucks: Na polskim rynku jest sporo miejsca na nasze kawiarnie

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 30-06-2015, 09:34
Brand President Starbucks: Na polskim rynku jest sporo miejsca na nasze kawiarnie
Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks; fot. PTWP / ŻelaznaStudio

- W ubiegłym roku otworzyliśmy w Polsce trzy kawiarnie Starbucks. Zarządzamy siecią w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Co roku średnio otwieramy 7-8 lokali rocznie w tych trzech krajach. Nie jest to jednak sama pogoń za ekspansją, Otwieramy kawiarnie tam, gdzie jesteśmy oczekiwani i możemy świadczyć usługi na odpowiednim poziomie - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks.

Na jakie typy lokalizacji stawia Starbucks?

- Należy bezwzględnie rozpatrywać każde miejsce, gdzie są klienci. Dla nas ważną rzeczą jest, aby budować dzienny rytuał, aby przywiązywać klientów do naszej marki i budować nową jakość picia kawy. Chcemy, aby nasi klienci mieli możliwość skorzystania z naszej oferty w drodze do szkoły czy pracy, ale także wychodząc prosto z domu. W Czechach już działa kilka kawiarni na osiedlach mieszkaniowych, a teraz szukamy najlepszych tego typu lokalizacji na rynku polskim.  Stawiamy także na galerie handlowe, główne ulice miast, place i rynki - tłumaczy Adam Mularuk.

W ubiegłym roku sieć Starbucks uruchomiła pierwszą kawiarnie sezonową – w Gdyni. - Był to sukces i planujemy kolejne tego typu przedsięwzięcia w przyszłości - dodaje przedstawiciel marki.

Starbucks planuje dwutorowy rozwój sieci.

- Z jednej strony chcemy rozwijać mniejsze formaty bliżej środków transportu, które będą nastawione na sprzedaż na wynos. Ale z drugiej – mamy także koncept kawiarni premium, gdzie oferujemy szerszy wybór specjalnie wyselekcjonowanych kaw. Kawiarnia Starbucks Reserve działa już w centrum Wrocławia, a kolejna powstanie w Warszawie – w zmodernizowanym lokalu Starbucks przy ul. Nowy Świat - mówi Adam Mularuk.

Sieć rozwija się w takich miastach, jak: Wrocław, Kraków, Poznań, Trójmiasto, Katowice. - Przyglądamy się innym miastom i chcemy się rozwijać. Na polskim rynku jest miejsce na markę Starbucks i na powstawanie kolejnych kawiarni z tym logo. Wiem, że będąc dobrym w tym, co robimy, będziemy zdobywać większe udziały w rynku - dodaje Brand President marki Starbucks.

- Potencjał istnieje również z mniejszych miejscowościach, ale na obecnym etapie rozwoju mamy większe szanse na przekonanie do naszej marki konsumentów w większych miastach - mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH