REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Brand President Starbucks: Na polskim rynku jest sporo miejsca na nasze kawiarnie

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 30-06-2015, 09:34
Brand President Starbucks: Na polskim rynku jest sporo miejsca na nasze kawiarnie
Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks; fot. PTWP / ŻelaznaStudio

- W ubiegłym roku otworzyliśmy w Polsce trzy kawiarnie Starbucks. Zarządzamy siecią w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Co roku średnio otwieramy 7-8 lokali rocznie w tych trzech krajach. Nie jest to jednak sama pogoń za ekspansją, Otwieramy kawiarnie tam, gdzie jesteśmy oczekiwani i możemy świadczyć usługi na odpowiednim poziomie - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks.

REKLAMA

Na jakie typy lokalizacji stawia Starbucks?

- Należy bezwzględnie rozpatrywać każde miejsce, gdzie są klienci. Dla nas ważną rzeczą jest, aby budować dzienny rytuał, aby przywiązywać klientów do naszej marki i budować nową jakość picia kawy. Chcemy, aby nasi klienci mieli możliwość skorzystania z naszej oferty w drodze do szkoły czy pracy, ale także wychodząc prosto z domu. W Czechach już działa kilka kawiarni na osiedlach mieszkaniowych, a teraz szukamy najlepszych tego typu lokalizacji na rynku polskim.  Stawiamy także na galerie handlowe, główne ulice miast, place i rynki - tłumaczy Adam Mularuk.

W ubiegłym roku sieć Starbucks uruchomiła pierwszą kawiarnie sezonową – w Gdyni. - Był to sukces i planujemy kolejne tego typu przedsięwzięcia w przyszłości - dodaje przedstawiciel marki.

Starbucks planuje dwutorowy rozwój sieci.

- Z jednej strony chcemy rozwijać mniejsze formaty bliżej środków transportu, które będą nastawione na sprzedaż na wynos. Ale z drugiej – mamy także koncept kawiarni premium, gdzie oferujemy szerszy wybór specjalnie wyselekcjonowanych kaw. Kawiarnia Starbucks Reserve działa już w centrum Wrocławia, a kolejna powstanie w Warszawie – w zmodernizowanym lokalu Starbucks przy ul. Nowy Świat - mówi Adam Mularuk.

Sieć rozwija się w takich miastach, jak: Wrocław, Kraków, Poznań, Trójmiasto, Katowice. - Przyglądamy się innym miastom i chcemy się rozwijać. Na polskim rynku jest miejsce na markę Starbucks i na powstawanie kolejnych kawiarni z tym logo. Wiem, że będąc dobrym w tym, co robimy, będziemy zdobywać większe udziały w rynku - dodaje Brand President marki Starbucks.

- Potencjał istnieje również z mniejszych miejscowościach, ale na obecnym etapie rozwoju mamy większe szanse na przekonanie do naszej marki konsumentów w większych miastach - mówi.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 958) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH