Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Brand President Starbucks: Nie ustajemy w budowaniu świadomości marki

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-07-2015, 14:01
Brand President Starbucks: Nie ustajemy w budowaniu świadomości marki
Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks

- Trudno jest budować "szybkie" punkty serwowania kawy, jeśli nie zbudujemy marki i kultury picia kawy z logo Starbucks. Chcemy, aby klienci świadomie wybierali naszą markę - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks.

- Nie ustaniemy w budowaniu świadomości marki. Jeśli popatrzymy na rynek warszawski, gdzie mamy już 15 kawiarni, obserwujemy, że ludzie wciąż nie znają do końca naszej marki i jej idei, więc przed nami jeszcze wiele do zrobienia. Z drugiej strony, możemy już rozwijać inne formaty w różnych lokalizacjach. Mamy na to spory apetyt - dodaje Adam Mularuk.

Jak tłumaczy, marka Starbucks jest wybudowana na trzech podstawowych filarach. Pierwszy to "ludzie i kawa", czyli relacje między baristą a klientem oraz wysoki poziom wiedzy baristów na temat kawy. - Ten filar można też nazwać "razem", ponieważ ludzie potrzebują miejsca, gdzie mogą pobyć ze sobą razem, pomimo tego, że się nie znają. Mam tutaj na myśli społeczny wymiar, związany z codziennym rytuałem picia kawy - mówi Brand President Starbucks.

Drugim wyznacznikiem marki jest design kawiarni. Każdy nasz lokal wygląda inaczej i powstaje według oryginalnego projektu. Jest to jednak drogie i czasochłonne. - Oczywiście kolory i logo są wspólne, ale każda kawiarnia jest inna. Naszą kulturą jest tworzenie miejsc, do których ludzie chętnie wracają, ponieważ uwielbiają tutaj przebywać, pracować, spotykać się – biznesowo i prywatnie. Stawiamy na długoterminowe relacje z konsumentami, a nie tylko szybkie zyski - tłumaczy Adam Mularuk.

Jak przyznaje, trzeci filar to nic innego jak najwyższa jakość obsługi klienta. - To zapewnienie, że spełnimy jego oczekiwania oraz, że poprawimy wszystko, co ich nie spełniło. Ogromną wagę przywiązujemy do indywidualnego podejścia. W naszych kawiarniach klienci mogą wybierać spośród 80 tys. wariantów kaw – mamy różne rodzaje syropów, mleka, dodatków. Chcemy aby nasi goście personalizowali swoje kawy i pili takie napoje, jakie sobie wymyślą - podsumowuje.

Na polskim rynku działa 38 kawiarni z logo Starbucks. Ich operatorem jest giełdowy AmRest.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 889) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH