REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Brand President Starbucks: Widzimy spory potencjał do rozwoju w Polsce

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-02-2016, 14:57
Brand President Starbucks: Widzimy spory potencjał do rozwoju w Polsce
Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks; fot. PTWP / ŻelaznaStudio

- Na polskim rynku widzimy duży potencjał do rozwoju marki Starbucks. Szczególnie pod względem liczby kawiarni przypadających na jednego mieszkańca w naszej części Europy. Planujemy kolejne otwarcia w galeriach handlowych i w pobliżu środków transportu. Oprócz tego poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji na osiedlach mieszkaniowych. Nasze doświadczenia w prowadzeniu kawiarni w takich miejscach w innych krajach Europy pokazują, że cieszą się one dużym zainteresowaniem wśród klientów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks.

REKLAMA

Jak podkreśla Adam Mularuk, 2015 rok dla marki Starbucks był przede wszystkim czasem rozwoju na polskim rynku.

- W ubiegłym roku otworzyliśmy pięć nowych kawiarni, wchodząc w 2016 r. z 40 lokalami w całym kraju. Obok pierwszej placówki w Łodzi oraz dwóch nowych miejsc w Krakowie, otworzyliśmy także dwie kawiarnie sezonowe w Sopocie i Gdyni. Do ubiegłorocznych osiągnieć należy też dodać uruchomienie w Warszawie drugiej w Polsce kawiarni Starbucks Reserve, czyli konceptu kawiarni premium, który wyróżnia się się szerszą ofertą kaw i sposobów jej parzenia – dodaje Adam Mularuk.

Kolejnym krokiem milowym w rozwoju marki na rynku polskim w 2016 r. było wprowadzenie nowych rozwiązań w obszarze obsługi klienta, w tym uruchomienie aplikacji mobilnej Starbucks. To narzędzie umożliwia płatność telefonem za zakupy w kawiarniach wszystkim użytkownikom programu My Starbucks Rewards. - Połączenie płatności mobilnej z programem lojalnościowym Starbucks to pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce zastosowane w tym segmencie rynku - podkreśla Mularuk.

W ubiegłym roku sieć pracowała również nad nową ofertą przekąsek. - Od początku 2016 wprowadziliśmy świeże, smaczne propozycje na śniadanie i lunch w postaci sałatek, jogurtów i kanapek, przygotowanych codziennie rano przez naszych baristów. W planach na 2016 mamy także ciągły rozwój oferty przekąsek. To jest priorytet - mówi Mularuk. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 558) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 735 056)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH