REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Brand President Starbucks: Widzimy spory potencjał do rozwoju w Polsce

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-02-2016, 14:57
Brand President Starbucks: Widzimy spory potencjał do rozwoju w Polsce
Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks; fot. PTWP / ŻelaznaStudio

- Na polskim rynku widzimy duży potencjał do rozwoju marki Starbucks. Szczególnie pod względem liczby kawiarni przypadających na jednego mieszkańca w naszej części Europy. Planujemy kolejne otwarcia w galeriach handlowych i w pobliżu środków transportu. Oprócz tego poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji na osiedlach mieszkaniowych. Nasze doświadczenia w prowadzeniu kawiarni w takich miejscach w innych krajach Europy pokazują, że cieszą się one dużym zainteresowaniem wśród klientów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks.

REKLAMA

Jak podkreśla Adam Mularuk, 2015 rok dla marki Starbucks był przede wszystkim czasem rozwoju na polskim rynku.

- W ubiegłym roku otworzyliśmy pięć nowych kawiarni, wchodząc w 2016 r. z 40 lokalami w całym kraju. Obok pierwszej placówki w Łodzi oraz dwóch nowych miejsc w Krakowie, otworzyliśmy także dwie kawiarnie sezonowe w Sopocie i Gdyni. Do ubiegłorocznych osiągnieć należy też dodać uruchomienie w Warszawie drugiej w Polsce kawiarni Starbucks Reserve, czyli konceptu kawiarni premium, który wyróżnia się się szerszą ofertą kaw i sposobów jej parzenia – dodaje Adam Mularuk.

Kolejnym krokiem milowym w rozwoju marki na rynku polskim w 2016 r. było wprowadzenie nowych rozwiązań w obszarze obsługi klienta, w tym uruchomienie aplikacji mobilnej Starbucks. To narzędzie umożliwia płatność telefonem za zakupy w kawiarniach wszystkim użytkownikom programu My Starbucks Rewards. - Połączenie płatności mobilnej z programem lojalnościowym Starbucks to pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce zastosowane w tym segmencie rynku - podkreśla Mularuk.

W ubiegłym roku sieć pracowała również nad nową ofertą przekąsek. - Od początku 2016 wprowadziliśmy świeże, smaczne propozycje na śniadanie i lunch w postaci sałatek, jogurtów i kanapek, przygotowanych codziennie rano przez naszych baristów. W planach na 2016 mamy także ciągły rozwój oferty przekąsek. To jest priorytet - mówi Mularuk. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (32 845) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH