REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Burger King rusza z nową kampanią King Deals

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 04-03-2016, 13:22

4 marca ruszyła kampania sieci restauracji Burger King promująca burgery za 4,95 z oferty King Deals. Koncepcja komunikacji oparta jest na materiale wideo, w których Burger King sprawdza reakcje ludzi na „lepszej jakości taksówkę”. Działania reklamowe obejmują spoty w telewizji i internecie oraz outdoor.

REKLAMA

Celem kampanii jest zakomunikowanie wysokiej jakości burgerów King Deals w rozsądnej cenie. Koncepcja kampanii została oparta o event, podczas którego na Dworcu Głównym PKP we Wrocławiu pojawiła się taksówka Burger King w postaci sportowego, luksusowego auta. Pasażerowie, którzy mieli okazję jechać taksówką, zapłacili za kurs 4,95 zł - dokładnie tyle, ile kosztuje burger w ofercie King Deals. Reakcje pasażerów zostały nagrane i wykorzystane w spocie TV i digitalowej wersji wideo.

20-sekundowe spoty wyświetlane będą do końca marca w 107 stacjach telewizyjnych – na kanałach głównych TVN i Polsat oraz w stacjach tematycznych z pakietów TVN Mix, Polsat MIX oraz IDMnet. Nieco dłuższa, bo 30-sekundowa wersja emitowana będzie jako pre-roll w popularnych serwisach VOD (platformach wideo Wirtualnej Polski, Gazeta.pl, TVN Player). Natomiast pełny film z akcji zobaczyć można w serwisie YouTube oraz na fanpage’u Burger King Polska na Facebooku, gdzie będzie przeprowadzona także seria działań promocyjnych.

Kampania outdoor prowadzona jest 9 dużych miastach – Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa i Wrocław. Obejmuje łącznie 172 nośniki, z czego połowę stanowią frontlighty, a drugą tablice CLP.

Kreację kampanii przygotowała agencja Washing Machine oraz zespół Burger King. Za koncepcję po stronie agencji odpowiada Łukasz Gromkowski, po stronie klienta Tomasz Tracz. Washing Machine zorganizowało także event. Produkcją spotów zajął się austriacki dom produkcyjny WMadD oraz studio postprodukcyjne Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Vizeum.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH