Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Burgery z mięsem z pytona w Warszawie? "Może to jeszcze nie ten czas"

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 19-02-2018, 10:19
Burgery z mięsem z pytona w Warszawie?
fot. pixabay.com

- W 2016 roku zacząłem analizować rynek burgerów w Warszawie pod kątem otwarcia knajpki z egzotycznym jedzeniem. Pomyślałem o burgerach, ponieważ byłoby to dość proste organizacyjnie i przystępne cenowo dla potencjalnego klienta. Zacząłem robić analizy rynkowe i okazało się, że czegoś takiego nie było i nie ma do dzisiaj. Może to jeszcze nie jest ten czas - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Grzegorz Stępień, właściciel firmy Egzotyczne Mięsa, oficjalny dystrybutor produktów Kezie Limited w Polsce.

Grzegorz Stępień przyznaje, że choć rynek gastronomiczny w Warszawie jest już dość mocno nasycony, okazuje się, że nie ma na nim lokalu serwującego burgery z mięsem np. z pytona, muflona czy renifera.

- Wyliczyłem, że żeby to się opłacało burger ze 180 gram mięsa musiałby kosztować od 25 do 40 zł. To nie jest taki przeskok, bo w sieciówce burger z lichej wołowiny kosztuje 20 zł - przekonuje.

Stępień zaczął poszukiwania inwestora, gdyż chciał rozłożyć ryzyko finansowe na 2-3 osoby.

- W restauracji na Muranowie zorganizowałem spotkanie robocze. Zaprosiłem kucharzy z doświadczeniem pracy na statkach, a więc wiedzących jak pracować z mięsem egzotycznym, którzy przygotowali autorskie przepisy i wdrażali je na otwartej kuchni robiąc burgery. Zaprosiłem 20 osób, zarówno pod kątem poszukiwania inwestora, jak i oceny smaków, które potencjalnie mogłyby zasmakować klientom. Przygotowałem karty oceny. Wypaliło bardzo dobrze, siedzieliśmy tam pięć godzin, podczas których każdy spróbował czterech różnych steków i 15 burgerów. Po tym spotkaniu wybrałem pozycje, które miały być wprowadzone do menu. Znalazłem także inwestora - mówi.

Niestety, biznes nie wypalił na ostatniej prostej. Los rzucił inwestora do Australii, wobec czego nasz rozmówca podjął decyzję o otwarciu przedszkola.

- Cały czas mam ten pomysł z tyłu głowy, choć nie mam obecnie na to czasu. Myślę, że za rok, jak poukładam moje rozwijające się projekty biznesowe, zrobię to sam, bez inwestora - zapewnia.

Dlaczego pozyskanie klienta w postaci Modesta Amaro nie stało się lokomotywą sukcesu dla firmy? Z jakiego powodu mięso z wielbłąda sprzedawało się w Polsce lepiej niż australijska wołowina?  

Zachęcamy do lektury pełnej treści rozmowy z Grzegorzem Stępniem w Strefie Premium.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 501) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.