REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

CHI Polska skupi się na rozwoju i rebrandingu biznesu vendingowego

  • Autor: pm, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-05-2014, 14:58
CHI Polska skupi się na rozwoju i rebrandingu biznesu vendingowego
Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający CHI Polska SA

- Mamy pozycję lidera rynku kawiarnianego w Polsce i stale pracujemy nad utrzymaniem i umocnieniem tego statusu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający CHI Polska SA, operator sieci Coffeeheaven i Costa Coffee.

REKLAMA

Obecnie spółka skupiła się na rebrandingu, podczas którego kawiarnie Coffeeheaven oraz Costa by Coffeeheaven zmieniają się w Costa Coffee. - Proces obejmie trzy fazy, a rozpoczęliśmy go od zmiany 20 warszawskich kawiarni. Polacy bardzo chętnie piją kawę poza domem, a kawiarnia jest dla nich miejscem spotkań - mówi Andrzej Jackiewicz.

CHI Polska opracowała konkretne plany rozwoju. - Skupimy się na perfekcyjnym przeprowadzeniu pełnego rebrandingu. Po ukończeniu pierwszej fazy zmiana obejmie pozostałe kawiarnie w całej Polsce. Do końca 2014 roku otworzymy również kilka zupełnie nowych kawiarni Costa Coffee. Dodatkowo zamierzamy skupić uwagę na naszych maszynach vendingowych. W tym momencie w Polsce działa 150 maszyn Coffeeheaven Express, z czego tylko w 2013 roku działanie rozpoczęło 140 z nich. Biznes maszyn vendingowych ma istotne znaczenie dla CHI Polska, dlatego również zamierzamy przeprowadzić rebranding podczas którego Coffeeheaven Express zmieni się w Costa Express - komentuje dyrektor zarządzający CHI Polska. 

Jego zdaniem, rok 2013 był dla branży gastronomicznej w Polsce bardzo interesujący, choć niełatwy. - Powolne wychodzenie z kryzysu powoduje, że Polacy, mimo, że coraz chętniej spędzają czas poza domem w restauracjach czy kawiarniach, to ten wzrost nie jest jeszcze tak szybki, jak wszyscy chcielibyśmy. Jednocześnie był to ważny rok dla CHI Polska. Opracowaliśmy nową strategię rozwoju firmy, a w drugiej części naszego roku finansowego poprawiliśmy istotnie nasze wyniki, mimo zwiększającej się konkurencji - podsumowuje. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH