Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Chleb chili i Kurczak Mango Habanero wśród nowości Subway

Sieć Subway wprowadziła dwie limitowane czasowo nowości: sandwicza Kurczak Mango Habanero z marynowanymi w słodko-ostrym sosie kawałkami gotowanego kurczaka oraz kawę Prażony orzech laskowy, dostępną w wersjach na ciepło oraz mrożonej. Wśród sezonowych dodatków zadebiutowały suszone pomidory oraz nowy rodzaj pieczywa – chleb chili.

Chleb chili i Kurczak Mango Habanero wśród nowości Subway
fot. materiały prasowe

Sieć podjęła decyzję o wprowadzeniu sandwicza Kurczak Mango Habanero do restauracji całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej po pozytywnych wynikach testów przeprowadzonych wśród konsumentów.

Kampanię Kurczak Mango Habanero wspiera spot video przedstawiający młodą kobietę, pracującą w sklepie z ubraniami, w którym na manekinach wciąż dominują jesienno-zimowe stylizacje. Dziewczyna, zainspirowana barwną nitką wystającą z jej swetra, postanawia nadać wnętrzu soczystych koloru. Jej kreatywności przygląda się zaciekawiony mężczyzna, którego spotka w restauracji Subway. Nowe video nie tylko prezentuje produkt, ale też przedstawia go w kontekście jednej z wartości marki – możliwości wyboru i dostosowywania sandwicza do upodobań i sugestii klientów.

– Premiera nowego sandwicza to dobry moment, aby uświadomić naszym klientom różnorodność wyboru oraz zachęcić ich do eksperymentowania przy komponowaniu sandwiczy – mówi Kateřina Turková, Marketing Manager marki Subway. – Klienci doceniają to, że stale wzbogacamy menu o kolejne nowości. Dzięki dodatkom ulubione suby nabierają nowego charakteru – dodaje.

Ogólnopolska kampania reklamowa będzie komunikowana w Internecie za pomocą spotu video oraz materiałów POS umieszczonych w restauracjach Subway na terenie całego kraju. Wsparciem dla nowej kampanii będą działania e-PR i w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem aktywności na portalach Facebook oraz Instagram. Kampania potrwa do 3 lipca br. Za strategię komunikacji i kreację na terenie Europy Środkowo-Wschodniej oraz realizację działań ePR i w mediach społecznościowych w Polsce, odpowiada agencja Q&A Communications.

Historia marki Subway rozpoczęła się w 1965 roku w USA, a jej sukces oparty jest na modelu biznesowym Fredericka "Freda" DeLuca. Prosty, smaczny i niedrogi sandwich przygotowany na oczach klienta był podstawą prowadzenia każdej restauracji i punktem wyjścia do międzynarodowej ekspansji marki. Dziś Subway to około 43 000 restauracji w ponad 100 krajach. W 2011 roku marka stała się największą siecią restauracji szybkiej obsługi na świecie pod względem liczby lokali. Każda restauracja Subway jest własnością i jest zarządzana przez partnera franczyzowego. Sieć w Polsce jest obecna od prawie 20 lat i liczy ponad 100 restauracji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Subway RSS ALERT    /    kanapki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.93.74.227
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.