Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Chłopskie Jadło otwiera restaurację na rynku w Olsztynie

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 01-07-2016, 11:57
Chłopskie Jadło otwiera restaurację na rynku w Olsztynie
fot. chlopskiejadlo.pl

Sieć Chłopskie Jadło otworzyła pierwszy lokal w Olsztynie i jedenasty w Polsce. Restauracja mieści się przy ul. Stare Miasto 3.

Najnowsze Chłopskie Jadło zajmuje powierzchnię 375 mkw. i mieści się na dwóch poziomach. W środku przygotowano 33 stoliki, gdzie zasiąść może łącznie 130 gości. Ponadto w sezonie letnim przy lokalu działa ogródek, a w nim blisko 50 miejsc siedzących. W planach jest też uruchomienie kącika zabaw dla najmłodszych.

Lokal czynny jest od poniedziałku do soboty w godzinach 12-23, a w niedziele od 12 do 22.

- Nowo otwarty lokal Chłopskiego Jadła to nie tylko pierwsza restauracja w Olsztynie, ale i w całym regionie Warmii i Mazur. Tym bardziej cieszymy się, że się tu pojawiliśmy i to w tak atrakcyjnej lokalizacji, jakim jest rynek Starego Miasta. Gorąco zapraszam wszystkich mieszkańców Olsztyna, jak i turystów zwiedzających to urokliwe miejsce do naszej restauracji. W przytulnych wnętrzach Chłopskiego Jadła z pewnością będą mogli delektować się specjałami polskiej kuchni w lżejszym wydaniu – mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska, do której należy sieć Chłopskie Jadło.

Sfinks Polska zarządza 115 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 100 restauracji Sphinx, 11 restauracjami Chłopskie Jadło i 4 restauracjami WOOK. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • iwona 17-08-2016, 10:33:
Kelner przemiły,ale niestety ciasto,które nam podano niczym nie przypominało ciasta,nie zamawiajcie,bylo okropne.Radzę zmienić cukiernika.😖
  • zibi_scj55 01-07-2016, 12:15:
Nawet najlepsze działania marketingowe, super wnętrze, cuda wianki nie przyniosą zysku jak kuchnia będzie do doopy. A stworzenie kuchni która będzie miała "swojski smak", czyli jak w domu z dobrze prowadzoną kuchnią jest możliwe, ale nie w tym systemie pełnej kontroli z centrali, zatwierdzania zakupu byle ziela angielskiego, wprowadzania przez centrealę. To może dawać efekty przy goowno żarciu, a ChJ ma aspiracje. Za tym niewiele idzie, ani kucharze, ani tzw. menagerowie. Cała idea dobrego żarcia dostaje w tych procedurach w łep. O czym, jeszcze za Morawskiego, przekonano się na własnej doopie; no ale wszyscy są mądrzejsi od wszystkich. Życzę sukcesu!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 222) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.