Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Chłopskie Jadło otwiera restaurację na rynku w Olsztynie

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 01-07-2016, 11:57
Chłopskie Jadło otwiera restaurację na rynku w Olsztynie
fot. chlopskiejadlo.pl

Sieć Chłopskie Jadło otworzyła pierwszy lokal w Olsztynie i jedenasty w Polsce. Restauracja mieści się przy ul. Stare Miasto 3.

Najnowsze Chłopskie Jadło zajmuje powierzchnię 375 mkw. i mieści się na dwóch poziomach. W środku przygotowano 33 stoliki, gdzie zasiąść może łącznie 130 gości. Ponadto w sezonie letnim przy lokalu działa ogródek, a w nim blisko 50 miejsc siedzących. W planach jest też uruchomienie kącika zabaw dla najmłodszych.

Lokal czynny jest od poniedziałku do soboty w godzinach 12-23, a w niedziele od 12 do 22.

- Nowo otwarty lokal Chłopskiego Jadła to nie tylko pierwsza restauracja w Olsztynie, ale i w całym regionie Warmii i Mazur. Tym bardziej cieszymy się, że się tu pojawiliśmy i to w tak atrakcyjnej lokalizacji, jakim jest rynek Starego Miasta. Gorąco zapraszam wszystkich mieszkańców Olsztyna, jak i turystów zwiedzających to urokliwe miejsce do naszej restauracji. W przytulnych wnętrzach Chłopskiego Jadła z pewnością będą mogli delektować się specjałami polskiej kuchni w lżejszym wydaniu – mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska, do której należy sieć Chłopskie Jadło.

Sfinks Polska zarządza 115 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 100 restauracji Sphinx, 11 restauracjami Chłopskie Jadło i 4 restauracjami WOOK. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • iwona 17-08-2016, 10:33:
Kelner przemiły,ale niestety ciasto,które nam podano niczym nie przypominało ciasta,nie zamawiajcie,bylo okropne.Radzę zmienić cukiernika.😖
  • zibi_scj55 01-07-2016, 12:15:
Nawet najlepsze działania marketingowe, super wnętrze, cuda wianki nie przyniosą zysku jak kuchnia będzie do doopy. A stworzenie kuchni która będzie miała "swojski smak", czyli jak w domu z dobrze prowadzoną kuchnią jest możliwe, ale nie w tym systemie pełnej kontroli z centrali, zatwierdzania zakupu byle ziela angielskiego, wprowadzania przez centrealę. To może dawać efekty przy goowno żarciu, a ChJ ma aspiracje. Za tym niewiele idzie, ani kucharze, ani tzw. menagerowie. Cała idea dobrego żarcia dostaje w tych procedurach w łep. O czym, jeszcze za Morawskiego, przekonano się na własnej doopie; no ale wszyscy są mądrzejsi od wszystkich. Życzę sukcesu!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 820) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH