REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Chłopskie Jadło stawia na drób

  • Autor: wyborcza.biz
  • Data: 25-02-2012, 13:17

Właściciel sieci restauracji Sfinks Polska staje na nogi po finansowej zapaści i zmienia swoje lokale. Chłopskie Jadło, kojarzone dotąd z tłustym polskim jedzeniem, ma serwować lżejszą kuchnię, a jego symbolem w nowym logo będzie kura - czytamy w serwisie wyborcza.biz.

REKLAMA

Zgodnie z nową strategią Chłopskie Jadło ma przestać być kojarzone z tłustą, niezdrową kuchnią. W restauracjach spadną także ceny.

Jak podaje wyborcza.biz, Chłopskie Jadło, należące do Sfinks Polska, chce przyciągnąć nową klientelę z mniej wypchanym portfelem, np. studentów. Obecnie Chłopskie Jadło uznawane jest za tzw. markę premium, co widać po średnim paragonie wynoszącym ok. 70 zł.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH