Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Chłopskie Jadło stawia na drób

  • Autor: wyborcza.biz
  • Data: 25-02-2012, 13:17

Właściciel sieci restauracji Sfinks Polska staje na nogi po finansowej zapaści i zmienia swoje lokale. Chłopskie Jadło, kojarzone dotąd z tłustym polskim jedzeniem, ma serwować lżejszą kuchnię, a jego symbolem w nowym logo będzie kura - czytamy w serwisie wyborcza.biz.

Zgodnie z nową strategią Chłopskie Jadło ma przestać być kojarzone z tłustą, niezdrową kuchnią. W restauracjach spadną także ceny.

Jak podaje wyborcza.biz, Chłopskie Jadło, należące do Sfinks Polska, chce przyciągnąć nową klientelę z mniej wypchanym portfelem, np. studentów. Obecnie Chłopskie Jadło uznawane jest za tzw. markę premium, co widać po średnim paragonie wynoszącym ok. 70 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH