Coffeeshop Company: W Polsce rozwój wolniejszy niż w pozostałych krajach

Sieć Coffeeshop Company ma podpisaną umowę z partnerem franczyzowym na kolejny lokal w Warszawie. Nowa kawiarnia prawdopodobnie ruszy na początku następnego roku. Obiekt ma się znajdować w centrum miasta. Konkretna lokalizacja nie jest jeszcze znana.
Marka Coffeeshop Company jest częścią austriackiej firmy rodzinnej Alexander Scharf und Sohne GmbH. Operatorem i masterfranczyzobiorcą sieci kawiarni w Polsce jest słowacka spółka Tizia spol. s r. o. Tizia odpowiada za rozwój sieci także na terenie Słowacji, Czech i Węgier. Obecnie Coffeeshop posiada w Polsce 4 placówki: dwie w Warszawie i po jednej w Olsztynie i Rzeszowie.
Jak tłumaczy Jakub Jasiak, dyrektor operacyjny sieci, marka najprężniej rozwija się na Słowacji. – W Polsce rozwój jest wolniejszy niż w pozostałych krajach. Jest bardzo duża konkurencja zarówno jeśli chodzi o rynek franczyzy, jak i kawiarni. Szybko rozwijają się duże sieci – przyznaje Jasiak.
Firma stara się wprowadzać zmiany mające umocnić jej pozycję na rynku. Pojawiły się m.in. nowe wizualizacje konceptu. Marka postawiła też na bardziej nowoczesny wystrój.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!